תרבות ופנאי
מלי לוי חשפה וידוי כואב - ופרצה בבכי לעיני המצלמות: "זה עצוב"
בשיחה שקיימה עם המגישה לוסי איוב, הדוגמנית המצליחה סיפרה על החרמות הקשים שעברה בילדותה ועל הפגיעה בביטחון העצמי: "לא הייתי ילדה עם ביטחון עצמי גבוה. רק כשהתחלתי לדגמן ולראות את עצמי בצילומים, התחלתי להאמין שאני אחלה"
הדוגמנית והשחקנית מלי לוי משתתפת בימים אלו בתוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים" המשודרת בקשת 12. הערב (רביעי) צפויה הכוכבת הישראלית לכבוש את הרחבה בתוכנית הטלוויזיה המדוברת, ורגע לפני שתציג את יכולותיה בפני השופטים והצופים, היא התייצבה מול המצלמות וחשפה וידוי כואב.
בשיחה שקיימה עם לוסי איוב, מגישת תוכנית הריקודים, סיפרה מלי לוי כי היא התמודדה עם חרמות בתקופת ילדותה, דבר שפגע קשות בתחושת הביטחון העצמי שלה. "אני חושבת שהדוגמנות ממש עזרה לי לפתח ביטחון. לא הייתי ילדה עם ביטחון עצמי גבוה. רק כשהתחלתי לדגמן ולראות את עצמי בצילומים, התחלתי להאמין שאני אחלה", הודתה לוי בתחילת דבריה.
צפו: מלי לוי חושפת וידוי כואב
קשת 12
עוד ב-
"זה עצוב", אמרה הדוגמנית המוכרת בעוד היא מוחה את דמעותיה. כאשר נשאלה על ידי לוסי איוב מדוע היא מתקשה להביט במראה ולהכיר בהופעתה החיצונית המרשימה, השיבה הדוגמנית: "אני לא יודעת, זה משהו שכנראה קשור לילדות. האהבה שקיבלתי בבית זו אהבה משוגעת, אבל אולי זה באמת מתקשר לחרמות שעברתי, ולילדות שלי שהרגשתי שאני לא מספיק. בגלל זה, היום אני יודעת לעבוד מאוד מאוד קשה. אני באמת חרוצה, אז קיבלתי מזה לפחות גם משהו טוב".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



