תרבות ופנאי

לאחר 5 שנות נישואין: אדוה דדון וגלעד שלמור התגרשו

הזוג הפוטוגני של חדשות 12 התגרשו היום באופן רשמי לאחר שמונה שנות זוגיות ומתוכן חמש שנות נישואין, שבהן הביאו לעולם ילדה משותפת
מערכת ice |  6
אדווה דדון וגלעד שלמור (צילום אינטסגרם גלעד שלמור)
כתבי חדשות 12 גלעד שלמור ואדוה דדון התגרשו הבוקר (שני) באופן רשמי. הזוג, הגיע לבית הדין הרבני וסיים את נישואיו לאחר חמש שנים ובת משותפת.
השמועות על הפרידה החלו להגיע לפני מספר חודשים, ולמרות שבסביבת הזוג דאגו להכחיש את השמועות, בסופו של דבר בחודש אוקטובר 2021 נודע באופן רשמי על הפרידה. הידיעה הכתה בהלם את עולם התקשורת, כיצד הזוג הפוטוגני שתחזק זוגיות יציבה, מסיים את הדרך המשותפת לאחר כחמש שנות נישואין ושמונה שנות זוגיות.
מספר ימים לאחר ההודעה על הפרידה, שלמור פרסם סטורי שהתפרש כהתייחסות לפרידה הכואבת. יחד עם צילום של זריחה כתב שלמור: "עת התעוררת ונתת לרוך הזריחה לרפא את מכואבי נפשך הדואבת. דעי לך הו דעי, שקמת מוקדם מדי".
 
כזכור, לא מזמן כתבת התחקירים אדוה דדון סיימה את החופשה המפנקת שלה בפריז לצד החברה ושופטת תכנית הריאליטי "מאסטר שף", מיכל אנסקי. אך בזמן שאנסקי חזרה לארץ תיעדה "התפלחות" שלה לסט של רוקדים עם כוכבים, דדון נשארה באירופה.  
דדון סיימה כאמור את החופשה אך חזרה לעבודה והיישר מפריז שבצרפת, העיתונאית נשלחה לסקר את המלחמה באירופה בין רוסיה לאוקראינה והיא טסה לעיירה מדיקה שבפולין על הגבול עם אוקראינה.  כאמור, דדון בדיוק חזרה מחופשה בפריז עם החברה מיכל אנסקי, במהלכה שיתפה אכילת טארט בצל צרפתי קלאסי ופוסט משותף של השתיים במוזיאון Fondation Louis Vuitton.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    העיקר חתונה יפה ונוצצת עם שלל סלבים ולייקים
    אריאל 04/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שני אומללים כנראה שטחיים מאד שישלמו את המחיר
    סגור
  • 5.
    הזוג המגרש
    גדי 04/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא מענין את אף אחד, זוג עלוב
    סגור
  • 4.
    ממש מעניין תתחת של חמותי המנוחה..! ממש..! (ל"ת)
    קנייבסקי הסנילי 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    כאשר גבר סובל עבור אישה
    עדי חיון 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בעלי ואני נשואים כבר כ-7 שנים. היינו נשואים באושר עם שני ילדים, בן ובת. לפני 3 חודשים התחלתי להבחין בהתנהגות מוזרה שלו וכמה שבועות לאחר מכן גיליתי שבעלי פוגש מישהי. הוא התחיל לחזור הביתה מאוחר מהעבודה, כבר כמעט לא אכפת לו ממני או מהילדים, לפעמים הוא יוצא ואפילו לא חוזר הביתה במשך 2-3 ימים. עשיתי כל שביכולתי כדי לתקן את הבעיה אבל הכל ללא הועיל. נהייתי מאוד מודאג ונזקקתי לעזרה. כשגלשתי באינטרנט יום אחד, נתקלתי באתר שהציע שד"ר איגבינוביה יכול לעזור בפתרון בעיות זוגיות, לשחזר מערכות יחסים מרוסקות וכן הלאה. אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא עשה לי כישוף. יומיים לאחר מכן, בעלי בא אליי והתנצל על העוולות שעשה והבטיח לעולם לא לעשות זאת שוב. מאז הכל חזר לקדמותו. אני ומשפחתי חיים יחד באושר שוב.. הכל בזכות ד"ר איגבינוביה. אם אתה צריך מטיל כישוף שיכול להטיל כישוף שבאמת עובד, אני מציע לך ליצור איתו קשר. הוא לא יאכזב אותך. זה האימייל שלו: doctorigbinovia93@gmail.com או WhatsApp / viber +12162022709 קחו דברים כמובנים מאליהם וזה יילקח מכם
    סגור
  • 2.
    תת
    תת 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין את הת
    סגור
  • 1.
    איזה יופי!!! חחחח את מי זה מעניין (ל"ת)
    ייייייישששששש 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור