תרבות ופנאי

אביב גפן: "מצפה להתקרבות גם מצידם של החרדים"

לאחר שהופיע עם אברהם פריד והשתתף בכנס של חב"ד, תוהה אביב גפן מדוע עדיין לא משמיעים אותו בתחנות רדיו חרדיות: "אם ישנה התקרבות, איפה החלק שלהם בשותפות?"
מערכת ice |  1
אביב גפן (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
ההתקרבות של אביב גפן לציבורים המאמינים הוא לא דבר חדש. באוקטובר 2019 הופיע בהתנחלות אלקנה ואמר לקהל: "כולנו גרים בישראל ובגלל זה באתי לכאן", שנה לאחר מכן הוציא שיר יחד עם ענק הזמר החסידי אברהם פריד, והופיע איתו גם בבריכת הסולטן. בנוסף, לפני כחצי שנה השתתף בכנס "חג הגאולה" של חב"ד, ודיבר על אחדות וכבוד הדדי בין המגזרים.
כעת, אומר גפן שלאחר ההתקרבות שלו לציבור החרדי, הוא מעוניין שגם הם יעשו צעד לעבר האחדות. "לצערי הרב אני עדיין לא מושמע בתחנות רדיו החרדיות וזו אולי הזדמנות טובה לשאול – איפה החלק שלהם בשותפות?" אמר גפן בריאיון לגיליון חג הפסח של 'מקור ראשון' שיתפרסם מחר. הוא המשיך ואמר: "למה עורכי המוזיקה ברדיו החרדי עדיין מסרבים להשמיע את אביב גפן? אם יש פה ריקוד של אהבה והתקרבות אז הייתי מצפה לזה גם מצידם." 
 
קשה להאמין שתחנות רדיו חרדיות שלא משמיעות זמרים כמו חנן בן ארי, יתחילו להשמיע את אביב גפן. בכל אופן, נשלח לזמר איחולי רפואה שלמה, לאחר שאתמול היה מעורב בתאונת דרכים עם בנו דילן בן ה-6, וזאת בעקבות התנגשות של רכב ברכבו של גפן. על פי הדיווחים, תאונת הדרכים התרחשה סמוך לכפר הירוק ולרכבו של גפן נגרם נזק, אך הזמר עצמו ובנו יצאו בלא פגע ולא נזקקו לטיפול רפואי, על אף אירוע שהיה נראה מרחוק כמבהיל יותר כפי שסיפרו עדים לאתר n12: "כריות האוויר ברכב נפתחו והזגוגיות התנפצו".
 
גפן ידוע ברכבו "טסלת השלום" כאשר על רכב הטסלה שברשותו ישנה מדבקה ענקית של סמל השלום. עם הגעת רכבי טסלה לארץ, גם גפן היה מבין רוכשיה, ואף החליט להוסיף את ערכי השלום איתם הוא מזדהה גם לרכב החשמלי שבבעלותו, עם מדבקה ענקית של סמל השלום. לאחר תאונת הדרכים, יצטרך גפן לתקן את טסלת השלום שנפגעה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יא נרקיסית , למה שהישמעו שירים שלא מדברים לחברה שלהם
    427 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואלקנה זאת לא היתנחלות! שכם גני'ן וחברון הכפרים שבינהם אלו היתנחלויות!
    סגור