תרבות ופנאי

אביב גפן יופיע בבסיסי צה"ל לאחר שהוחרם: "נרגש מאוד"

אחרי שנים ארוכות בהן הוחרם על רקע התבטאויותיו בעבר נגד צה"ל, הזמר קיבל אישור ויופיע בבסיסים ברחבי הארץ: "חשוב לי להעביר מסרים של אחדות ולכידות ואת הערכתי הרבה לצה"ל"
מערכת ice |  1
אביב גפן (צילום פלאש 90/מרים אלסטר)
השינוי הגדול שעובר על אביב גפן בשנתיים האחרונות בא לידי ביטוי היום (ראשון) באופן מובהק אף יותר. אחרי שנים רבות של ניסיונות, הזמר, היה ידוע בהתבטאויותיו הרבות נגד צה"ל, קיבל אישור רשמי להופיע בבסיסים ברחבי הארץ, כך פורסם לראשונה על ידי רן בוקר ב-ynet.
עד כה סירב צה"ל לאפשר לגפן להתנדב בבסיסים, זאת בעקבות אי גיוסו והתבטאויותיו החריפות כנגד הצבא. כעת, גפן קיבל אישור ארוך טווח ויוכל להופיע בקרוב מאוד בשלל בסיסים ברחבי הארץ. 
נמסר בתגובה: "אביב גפן פנה לצה"ל והביע את רצונו לתרום הופעות בהתנדבות וכאות הוקרה והערכה עמוקה למשרתים בו, לקראת יום העצמאות ה-74. הוחלט לאשר את בקשתו לאור הרצון הכן להעביר מסר של אחדות, לכידות וחשיבות התרומה לצה"ל ולאור החרטה שהביע על דבריו בעבר. צה"ל כצבא העם רואה בערכי השירות והתרומה חשיבות רבה".
אביב גפן עצמו אמר ל-ynet: "אני נרגש מאד. חשוב לי להעביר מסרים של אחדות ולכידות ואת הערכתי הרבה לצה"ל". כזכור, גפן, שלא שירת בצבא מטעמים רפואיים לטענתו, התבטא בתחילת דרכו נגד גיוס לצבא ואף כונה על ידי נשיא המדינה לשעבר, עזר ויצמן כ"סמל ההשתמטות מצה"ל". 
גפן, שמאז ניסה לכפר על התבטאויותיו וביקש מספר פעמים להופיע בבסיסי צה"ל, אמר לאחרונה בראיון ל'ידיעות אחרונות': "אני מופיע מול חיילי צה"ל כבר כמה שנים אבל לא יכול להרחיב על זה, לבקשת הצבא. אני גם מלווה חיילים פגועי נפש, מרצה להם בהתנדבות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משהו רע קורה בצה"ל !!! (ל"ת)
    אסף 05/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור