תרבות ופנאי

אביב גפן נפגע בתאונת דרכים, מה קרה לטסלת השלום?

הזמר והיוצר אביב גפן היה מעורב בתאונת דרכים יחד עם בנו דילן בן ה-6. השניים יצאו ללא פגע, אך הרכב החשמלי שבבעלותו ניזוק והזגוגיות התנפצו על פי דיווחים של עדים מהזירה
מערכת ice | 
אביב גפן (צילום פלאש 90/מרים אלסטר)
הזמר והיוצר, אביב גפן בן ה-48, היה מעורב אתמול בערב (שלישי) בתאונת דרכים עם בנו דילן בן ה-6, וזאת בעקבות התנגשות של רכב ברכבו של הזמר. 
על פי הדיווחים, תאונת הדרכים התרחשה סמוך לכפר הירוק ולרכבו של גפן נגרם נזק, אך הזמר עצמו ובנו יצאו בלא פגע ולא נזקקו לטיפול רפואי, על אף אירוע שהיה נראה מרחוק כמבהיל יותר כפי שסיפרו עדים לאתר n12: "כריות האוויר ברכב נפתחו והזגוגיות התנפצו".
 
גפן ידוע ברכבו "טסלת השלום" כאשר על רכב הטסלה שברשותו ישנה מדבקה ענקית של סמל השלום. לפני עשור, לזמר והיוצר הייתה מכונית ספורט שחורה של חברת לקסוס בשווי של רבע מיליון שקל. בריאיון בגלובס בשנת 2015, אמר גפן כי "אני באמת אוהב את הלקסוס וחשוב לי לנהוג באוטו ירוק, זה רכב שהכרתי באל-איי, וכשהוא הגיע לארץ, רציתי אותו. אגב, כשטסלה תגיע, כנראה אקנה אותה".
אכן, עם הגעת רכבי טסלה לארץ, גם גפן היה מבין רוכשיה, ואף החליט להוסיף את ערכי השלום איתם הוא מזדהה גם לרכב החשמלי שבבעלותו, עם מדבקה ענקית של סמל השלום. לאחר תאונת הדרכים, יצטרך גפן לתקן את טסלת השלום שנפגעה.
 
אביב  גפן מתנצל בהופעה. צילום מסך
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה