תרבות ופנאי

צביקה פיק מבטל את ההופעות: "לא שר בצורה מיטבית"

ארבע שנים לאחר שלקה בשבץ מוחי בטיסה, צביקה פיק היה אמור לצאת בסיבוב הופעות ברחבי הארץ בחודשי הקיץ הקרובים. אך לאחר בחינה מחודשת של מצבו הרפואי, הוחלט לבטל את ההופעות. גורם המקורב להפקה: "יש פער גדול בין ההרגשה שלו לבין ההכרה שלו בנכות שלו"

מערכת ice |  1
צביקה פיק (צילום צילום מסך ערוץ 12)
צביקה פיק ביטל את כל הופעות הקאמבק שלו שתוכננו לחודשי הקיץ במועדוני זאפה ברחבי הארץ, שבוע וחצי בלבד לפני המועד המתוכנן להופעה הראשונה, ב-3 ביוני במועדון זאפה תל אביב. כך על פי וואלה.
האירוע המוחי שעבר לפני כארבע שנים גרם לו להיעדר ממושכות מהבמות. כעת, זמן משמעותי לאחר האירוע הרפואי שעבר והשתקם, היה אמור לצאת בסבב הופעות ראשון.
על פי לוחות הזמנים פיק היה אמור להופיע ביום שישי הבא בזאפה תל אביב ולאחר מכן עוד שש פעמים במהלך חודשי יוני ויולי, במועדוני זאפה וברחבי הארץ: בחיפה, באר שבע, ירושלים, כרם ברקן, הרצליה ומלון אלמא בזכרון יעקב.
 
מקורב להפקה אמר לוואלה! תרבות: "מסתבר שצביקה פיק לא התכונן להופעה כמו שצריך, הוא לא עושה חזרות ולא מוכן להופעות. יש פער גדול בין ההרגשה של צביקה עם עצמו, שמאוד רוצה לחזור לעניינים, לבין ההכרה שלו עם הנכות שלו. לדעתי לא יהיו הופעות. הוא לא שר בצורה מיטבית. מתעייף מהר. ויש סימן שאלה אם יוכל לתקשר עם הקהל".
צביקה פיק מסר בתגובה: "ביולי יתחילו ההופעות שלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדיף
    רמת השרון 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עדיף לו להתחיל לטייל בגן שעשועים עם הנכדים או הילדים הקטנים שלו. עבר זמנו לשיר והוא גם נראה נורא זקן עם הצמר גפן על ראשו.
    סגור