תרבות ופנאי

מחפשים חופשה זולה לקיץ בישראל? משרד התיירות נותן מענה

משרד התיירות יצא בקמפיין "עוד לא אבדה חופשתנו" שמנגיש לציבור את מתקני האירוח התיירותיים המציעים בחודש אוגוסט לילה לזוג במחירים של עד 1,000 שקלים. יואל רזבוזוב: "חופשה בישראל זה לא לעשירים בלבד"
מערכת ice | 
מלונות (צילום pixabay)
בתי המלון יקרים לכם? מחפשים חופשה זולה לקיץ? משרד התיירות יצא בקמפיין "עוד לא אבדה חופשתנו", שמנגיש לציבור את מתקני האירוח התיירותיים המציעים בחודש אוגוסט לילה לזוג במחירים של עד 1,000 שקלים, לפי 3 מדרגות מחיר שונות.
המחיר יחול בחודש אוגוסט, זאת במטרה במטרה להביא לידיעת הציבור, שגם בתקופת השיא של התיירות בארץ, יש מלונות המציעים לינה במחירים של עד 500, 750, ו-1,000 שקלים ללילה לזוג.
 
מתקני האירוח שישתתפו בקמפיין יפורסמו באתר משרד התיירות. המחיר המוצע הינו ללילה לזוג, ללא ארוחת בוקר, כולל מע"מ ואין להתנות את המחיר המוצע במספר לילות מינימלי. מתקן האירוח מתחייב כי המחיר המוזל יוצע במערכת ההזמנות שלו עבור כלל החדרים הסטנדרטיים במתקן האירוח בתקופת הקמפיין.
 
שר התיירות יואל רזבוזוב, אמר: "חופשה בישראל זה לא לעשירים בלבד. הפרויקט שמציע מחירי חופשה בישראל במחיר שפוי הניב פירות בחופשת הפסח ובקיץ הקודם, והוציא אלפי ישראלים לחופשה בשיא עונות התיירות. לכן אנחנו ממשיכים בקמפיין גם לתקופת הקיץ הקרוב. תקופה בה בכל שנה ההוצאות הכספיות של אזרחי ישראל עולה בקיצוניות. אנו נמשיך לקדם חופשה במחירים אטרקטיביים, לפעול לשיפור השירות שניתן לנופשים בישראל ובכך להגדיל את תנועת התיירות לישראל ובישראל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה