תרבות ופנאי

ג'סטין ביבר חשף באומץ: זו הסיבה המצערת לביטול ההופעות

לאחר שהודיע על דחיית הופעות בטור שלו באמריקה, ג'סטין ביבר חשף כי הוא סובל משיתוק בפניו. "זה די רציני כפי שאתם יכולים לראות, אנצל את הזמן הקרוב לנוח"
מערכת ice |  1
ג'סטין ביבר (צילום יח"צ)
ג'סטין ביבר ביטל סדרת הופעות בסיבוב ההופעות האחרון שלו בארצות הברית, וכעת הוא חשף בפנים גלויות מהי הסיבה לביטול. בתחילה מסרו מההפקה כי זה "עקב מחלה מתמשכת", וכעת הכוכב הודיע כי הוא סובל משיתוק בחצי מפניו.
בסרטון שהעלה באינסטגרם וצפו בו כבר 38 מיליון איש(!) חשף ביבר את תסמונת רמזי האנט על חצי מפניו, לאחר שנגיף פגע בעצבים באוזן שלו. הוא אמר שהוא סובל ממקרה "די חמור". ביבר היה אמור להיות כעת בעיצומו של סיבוב ההופעות שלו Justice בצפון אמריקה וביטל הופעות בטורונטו, וושינגטון די.סי וניו יורק.
"זה הנגיף שתקף את העצב באוזן שלי, ובעצבי הפנים שלי וגרם לפנים שלי לשיתוק." שיתף באומץ בסרטון. "כפי שאתם יכול לראות, העין הזו לא ממצמצת. אני לא יכול לחייך בצד הזה של הפנים שלי. הנחיר הזה לא יזוז, אז יש שיתוק מלא בצד הזה של הפנים שלי".
 
בסרטון בן שלוש הדקות הוא מנסה לחייך, למצמץ ולהזיז את פניו אך חלקים מפניו לא הגיבו. הוא אמר שהוא עושה תרגילי פנים כדי להתאושש. "אז למי שמתוסכל מהביטולים שלי להופעות הבאות, אני פשוט פיזית, ברור שלא מסוגל לעשות אותם", אמר. "זה די רציני כפי שאתם יכולים לראות."
 
הגסטרונומית ואושיית הרשת מיכל אנסקי, שגם היא סבלה בעבר מהתסמונת הזו, עודדה את ביבר וכתבה, "מתמודד באומץ עם האי-ודאות, נחשף, מעלה את המודעות למחלה ולטיפול נכון, ונותן לאנשים כוח שיתוף מרפא."
כזכור, ביבר אמור להופיע בישראל ב-13 לאוקטובר. לא נאמר עדיין שההופעה תתבטל, והכוכב הרגיע את המעריצים כי "אני אנצל את הזמן הקרוב פשוט לנוח ולהירגע, ואז לחזור ל-100% כדי שאוכל לעשות את מה שנולדתי לעשות."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קוראים לזה פציאליס
    שי 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטראוידים והרבה פיזוטרפיה השאלה כמה זמן עבר מאז שזב התחיל עד שהתחיל הטיפול זה גורם מכריע בזמן ההחלמה
    סגור