רכילות עסקית

מיכל אנסקי במהלך מרגש במיוחד בעקבות הטראומה האישית שחוותה

מגישת הטלוויזיה וכוהנת המזון הכריזה היום בפוסט מרגש על הקמת מכון שיסייע לאנשים שחוו שיתוק וזקוקים לטיפול, תמיכה או התייעצות: "רוצה למנוע מאחרים את הטעויות שאני עשיתי. לאפשר לכל אחד לקבל את הטיפול הנכון"
מערכת ice | 
מיכל אנסקי (צילום אינסטגרם/jb_jewelers)
אשת התקשורת ושופטת "מאסטר שף" מיכל אנסקי חשפה היום בפוסט מרגש באינסטגרם שלה שהיא תקים מכון שיסייע לאנשים שחוו שיתוק. אנסקי מספרת באומץ על החוויה שהיא עברה והשבר שהיא חוותה בעקבותיו: "מידי פעם הפלאפון שלי מזכיר לי על דעת עצמו מה קרה היום לפני שנה, לפני שנתיים, היום לפני שלוש, ארבע, חמש שנים. ובכל פעם מחדש אני מתכווצת כשההצעה שלו מופיעה לי על המסך. כי יש לי שבר, טראומה. חיים של לפני וחיים של אחרי השיתוק."
לדבריה היא קיבלה את ההחלטה לאחר שעברה בעצמה, כזכור באמצע 2019, שיתוק, והיא מספרת שלמרות שהרבה אנשים נרתמו לסייע לה היא לא קיבלה סיוע מקצועי אמיתי ולכן עשתה טעויות שבדיעבד הזיקו להחלמה שלה: "היום, אחרי עבודה קשה ומתוך תחושת שליחות עצומה, נפתח המכון לטיפול בפציאליס וסינקנזיס. כשהשיתוק היכה בפניי עשיתי כל דבר שהציעו לי חברים ומכרים, אנשים שעברו את זה וכתבו לי. אבל הרבה ממה שעשיתי בסופו של דבר הזיק בדיעבד להחלמה שלי."
"אני חיה מאז בתווך שבין הרצון לשנות את העבר לבין תחושת השליחות והרצון הכנה למנוע מאחרים לעשות את הטעויות שאני עשיתי." כתבה אנסקי, "לאפשר לכל מי שחס וחלילה לקה בשיתוק, או כמוני בהמשך גם בסיבוך שלו (סינקנזיס), לקבל את הטיפול הנכון."
 

אנסקי בירכה בהתרגשות על הקמת המכון: "היום הזה משמעותי מאד עבורי, כי זה היום הראשון שאני נעה בפועל מתחושת התסכול והכעס, לעבר תיקון והגשמה. מתוך המקום הזה פתחתי ביחד עם דני שפירא וצוות הרופאים, הפיזיוטרפיסטים, המדקרים והפסיכולוגים שאיתנו, את המכון הרפואי Smile Back - זוג מילים שרק מי שעבר או שעובר מה שאני עברתי יכול להבין. אני מזמינה את כל מי שזקוק לטיפול מיידי, תמיכה או התייעצות בעקבות החלמה לקויה."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה