תרבות ופנאי

טום הנקס חשף: "השתתפתי בסרט הזה רק בגלל הכסף"

מיליוני דולרים נכנסו לחשבונו של טום הנקס משלושת סרטי 'דה וינצ'י', וכעת הוא מודה בכנות כי "זה סרט מחורבן" שהשתתף בו בגלל השכר הגבוהה
מערכת ice |  2
טום הנקס (צילום ויקיפדיה/ John Bauld)
שחקנים יודעים לשחק אותה, אחרת הם לא היו במקצוע הזה. בדרך כלל שחקן בסרט יראה תשוקה ויגרום לכם להאמין שהוא אוהב ומאמין בתפקיד. זה נכון לעיתים, אך לעיתים מכורח המציאות. במקרה של טום הנקס, הוא הודה כעת שהשתתף בסרט "צופן דה וינצ'י" רק בגלל כסף ולא שום דבר אחר.
בראיון שנערך לאחרונה ל"ניו יורק טיימס" טום הנקס היה גלוי באופן מפתיע ואמר שהשכר ליום צילום בהפקת הסרט היה גבוה מהרגיל, ולכן הלך על זה. כידוע, טום הנקס הוא אחד מכוכבי הקולנוע המצליחים ביותר מבחינה מסחרית בכל הזמנים, עם אינספור של להיטים על שמו. הוא הצליח לנצל את ההצלחה הזו כדי ליצור המון סרטים על נושאים שמעניינים אותו - מלחמת העולם השנייה ותוכנית החלל היו שתיים מהתשוקות הידועות ביותר שלו.
 
"צופן דה וינצ'י" יצא בשנת 2006, כמו גם שני סרטי ההמשך שלו, "מלאכים ושדים" מ-2009 ו"תופת" מ-2016, כולם מבוססים על המותחנים רבי המכר מאת הסופר דן בראון. ואם לא מספיקה ההודאה של הנקס על השכר, הוא גם הביע את דעתו על האמינות של הסרט, שהיתה אז במחלוקת. הנקס הודה שהוא חושב שהעלילה "מחורבנת" ו"מדייקת להיסטוריה בערך כמו סרטי ג'יימס בונד בריגול".
המשכורת שלו עבור הסרט הראשון הייתה של 18 מיליון דולר. לאחר מכן הרוויח 25 מיליון דולר עבור "מלאכים ושדים", וכן גם עבור "תופת". ביחד, זה אומר שטום הרוויח 68 מיליון דולר מטרילוגיית "דה וינצ'י". אבל אל דאגה, ההפקה לא הפסידה על הסרטים המצליחים שהכניסו 760 מיליון בראשון, 485 מיליון בשני, ו-217 מיליון בשלישי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שם הורד, סינמה פארדיסו, משפט הקופים. (ל"ת)
    שלמה, פתח תקוה 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    האיש בעל הנעל האדומה
    גו'ן קנדי 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טום הנקס שחקן קומדיה בחסד בשמות ה80 ,שיחק במספר קומדיות שכנים ,ביג , האיש בעל הנעל. אדומה,ספלאש,זהירות הבית מתפרק ועוד. ..
    סגור