תרבות ופנאי

המפות הללו ישנו את ההסתכלות שלכם על העולם

כולנו מכירים את מפת העולם הרגילה ללא תוספות. הנה כמה מפות מיוחדות שאולי יעניקו לכם תפיסה קצת אחרת על העולם
מערכת ice | 
מפת העולם
מפות מספקות לנו מבט ברור על העולם. חלקם ממחישות את מרחבי המדינות והיבשות, בעוד שאחרות יכולות לתאר לנו גם את רמת צפיפות האוכלוסין וראיות אסטרטגיות אחרות. אך המפות האלו, שכנראה לא הראו לכם בשיעור גיאוגרפיה, יוכלו אולי לספק להם השקפה חדשה על העולם.
נתיב טיסה של נשר
מפה זו מתארת ​​נתיב מעוף של נשר מהמזרח התיכון דרך מרכז אסיה וצפון אפריקה במהלך 20 שנה. הגשש הותקן על גבי העוף ברוסיה, ועקב אחריו עד שמת בסעודיה. מדהים לדמיין שעופות יכולים לצאת למסע כזה בחייהם!
צפיפות האוכלוסין של אמריקה
בתמונה זו, השטח הכולל המכוסה בצבעים אדומים, עולה בהרבה על השטח האפור. עם זאת, אפשר להבין את האמריקאים שהתמקמו במושבות קרובות לחופי ים.

אוטוסטרדה
המפה הזו מיועדת לכל מי ששוקל לנסוע מלונדון לניו יורק. האדריכל לשעבר של מערכת הרכבות הרוסיות, ראה את זה בעיני רוחו ככביש מהיר ענק. זה מדהים לחשוב שרוסיה תהווה יותר ממחצית מהדרך הזו.
 
מקומות המוזכרים בתנ"ך
מהודו ועד כוש, ועוד קצת. בהתחשב בכמה קשה היה לנוע ממקום למקום בעולם העתיק, מרשים לראות לאילו כיוונים התפתחו המגורים ולאן הלכו מייסדי המושבות להקים ערים ומדינות חדשות.
כל המדינות שיכולות להיכנס בארה"ב
מפה זו ממחישה את כל המדינות שיכולות להיכנס פיזית בתוך ארצות הברית, ועוד כמה. יש הרבה, כפי שאפשר לראות. לא סתם היא נקראת ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. כמה מדינות זיהיתם לפי הצורה?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה