תרבות ופנאי

אחרי סערת אייל גולן: הסוף למחירים המופקעים בהופעות בת"א

אחרי הסערה שעוררה ההופעה של אייל גולן בבלומפילד, בה המחירים של השתייה והמזון היו גבוהים במיוחד, עיריית תל אביב-יפו פרסמה מחירון מפוקח למוצרים בהופעות הגדולות. המהלך יוצא לדרך כבר בהופעה הקרובה של עומר אדם. יהיה תקף גם על אירועי הספורט בעיר 
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום אלוני מור)
אחרי הסערה הגדולה שעוררה ההופעה של אייל גולן בבלומפילד, בה המחירים של השתייה והמזון היו גבוהים במיוחד, עיריית תל אביב-יפו פרסמה אתמול (שני) מחירון מפוקח למוצרים בהופעות הגדולות. המהלך יוצא לדרך כבר בהופעה הקרובה של עומר אדם ביום חמישי בגני יהושע.
בעיריית תל אביב החליטו להילחם בתופעה ופרסמו מחירון חדש  ומפוקח – שיאפשר לרכוש את אותם מוצרים במחיר שווה לכל כיס, כייוון שהקהל שמגיע הינו שבוי ואין באפשרותו לקנות שתייה ומזון במקום אחר מלבד המזנונים המוצבים במתחם.
 
במסגרת כל האירועים ההמוניים שיתקיימו בשטחים שבבעלות העירייה, כמו באצטדיון בלומפילד, מתחם אקספו וגני יהושע, דוכני המזון יופעלו דרך זכיין שיקבל את אישור העירייה ויהיה כפוף למחירון המפוקח. המחירון המפוקח יהיה תקף גם לאירועי הספורט החלים במתחמים השונים - משחקי הכדורגל, הכדורסל ושאר האירועים שבהם הקהל שבוי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה