תרבות ופנאי

בן אפלק במהלך ענק לאחר החתונה עם ג'ניפר לופז

הנשואים הטריים חיפשו יחד בתים במהלך החודשים האחרונים, ובעוד שהעסקה שלהם על אחוזה של 55 מיליון דולר בבל-אייר נפלה באפריל, נראה שבן מוכן להיפרד מביתו הקודם - וברווח עצום

מערכת ice | 
ג'ניפר לופז ובן אפלק
הכוכב ההוליוודי קנה את האחוזה תמורת 19 מיליון דולר לאחר גירושיו מג'ניפר גארנר ב-2018. היא ממוקמת במרחק של קילומטר בלבד מהמקום בו גרה גרושתו עם שלושת ילדיהם - ויולט, סרפינה וסמואל – וגודלה כ-13,500 רגל מרובע -המרחב כולל מרתף יין חדש כושר  ובית קולנוע.
בינתיים, בגינה יש מדשאה מרווחת, בריכת שחייה עם מגלשה, מטבח חיצוני ובית הארחה לצד הבריכה עם מטבחון משלו וחדר רחצה. בן רשם כעת את הבית למכירה ב-30 מיליון דולר, מה שעשוי להניב לו רווח מרשים של 11 מיליון דולר מרגע רכישתו.
 
גם לבן וגם לג'ניפר יש תיקי נכסים עצומים משלהם, ולא ברור אם הם מתכוונים למכור יותר מהנכסים האישיים שלהם ברגע שהם יעברו לגור ביחד, או לשמור על ההשקעות שלהם במקום אחר.
הבתים של ג'ניפר שווים כ-97 מיליון דולר בלבד, וכוללים מפלט על קו המים של 32.5 מיליון דולר באי הכוכבים של מיאמי וקוטג' אנצ'ינו של 1.4 מיליון דולר שקנתה עם ארוסה לשעבר אלכס רודריגז.
ג'ניפר בת ה-53 מחזיקה גם בתים בהמפטונס ובניו יורק, יחד עם בית משפחתי בבל-אייר, שאותו קנתה ב-2016 וחולקת עם התאומים שלה מקס ואמה.
לבן, בינתיים, יש אחוזה בשמורת המפטון איילנד בג'ורג'יה שאותה קנה כשהוא וג'ניפר יצאו לראשונה ב-2003.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה