תרבות ופנאי

ירדנה ארזי נפרדת: "דמות ייחודית, משאיר מורשת מפוארת"

בתעשיית המוזיקה נפרדים מהמלחין והאמן הדגול ופורץ הדרך: "פסקול של דור"; "כריזמה מיוחדת וכישרון נדיר"
מערכת ice |  1
ירדנה ארזי (צילום אינסטגרם)
דור זמרי שנות ה-70, וכן גם הדורות הצעירים יותר במוזיקה הישראלית, נפרדים היום מהזמר והיוצר המוערך צביקה פיק, שהלך הבוקר לעולמו בגיל 72. 
הזמרת ירדנה ארזי ספדה לו, "צביקה פיק היה גאון מוזיקלי שנע בין שירי משוררים קלאסיים לשירי פופ שכולם אהבו לשמוע ולרקוד. הדמות הייחודית שלו הגדירה מחדש את השואו הבימתי בישראל. הוא משאיר אחריו מורשת מפוארת, שירים בלתי נשכחים, רגעים איקוניים בתרבות הישראלית וקהל גדול ועצוב מאוד ביום הזה."
 
הזמרת ריטה נפרדה גם היא וכתבה, "צביקה יקר, כל כך כואבת את לכתך. השירים שלך שגדלתי איתם כילדה וכנערה, וליוו אותי ברגעי עצב ושמחה, יישארו איתי לנצח. מוסרת את תנחומיי למשפחה."
 
שני הפיינליסטים של כוכב נולד עונה 3, הראל סקעת והראל מויאל, נפרדו מהמנטור הנערץ ששפט בעונה בהם השתתפו. "צביקה פיק אחד המוזיקאים הגדולים בתולדות המדינה." כתב הראל סקעת, "פסקול של דור...היה לי הכבוד לשיר איתך ואותך. נוח על משכבך בשלום ובסיפוק אדיר על מה שהארת והשארת."
הראל מויאל כתב, "מחנק בגרון ודמעות בעיניים. קשה מאוד לעכל...כמה אהבתי את הפגישות איתך והשיחות על המוזיקה. היתה לך כריזמה מיוחדת וכישרון נדיר. נוח על משכבך בשלום חבר, דע לך שהשארת חותם ענק בעולם המוזיקה וחלל עצום עם לכתך מאיתנו."
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הראל מויאל והראל סקעת היו בכוכב נולד 2!
    מאור 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשלישית היה יהודה סעדו.
    סגור