תרבות ופנאי

רן דנקר חוגג: זה האירוע שאירגנה לכבודו סלקום

חברת סלקום ערכה אירוע השקה והרמת כוסית חגיגית לרגל הקמפיין החדש של החברה, בהשתתפות הפרזנטור רן דנקר

מערכת ice | 
רן דנקר בפרסומת של סלקום (צילום יח"צ)
באירוע, שנערך על גג בית סלקום בנתניה, השתתפו מאות עובדי החברה, ויחד עם רן דנקר, צפו כולם בהצצה ראשונה בסרטון הפרסומת, עוד לפני שזה עלה לאוויר בהמשך אותו ערב. מנכ"ל סלקום דניאל ספיר נשא דברי ברכה, יחד עם סמנכ"לית השיווק דפנה אגסי בר שהובילה את המהלך הפרסומי של הקבוצה.
 
רן דנקר התרגש מהמפגש ומהמחווה, ובמיוחד צחק כאשר אנשי החברה הפתיעו אותו בהקרנת קטעים מאחורי הקלעים של צילום הפרסומת, לרבות פספוסים משעשעים שקרו לו על הסט. השקת הדור הבא של ה-FIBERTV מלווה בקמפיין מושקע במיוחד (שיעלה היום, יום א') בכיכובו של הפרזנטור רן דנקר, שממשיך להוביל את עולמות ה-Fiber TV. הקמפיין שם במוקד את FIBER TV - אינטרנט הסיבים של סלקום, עם נתב חדש וממיר חדש תומך סיבים, שלוקחים את חוויית הגלישה והצפייה בסלקום TV לרמות שטרם הוצגו בישראל.

מימין דפנה אגסי בר סמנכ''לית שיווק סלקום, רן דנקר ודניאל ספיר מנכ''ל סלקום.
צילום: ורד עוודי.
סרט הפרסומת  מלווה בפעלולים של רן דנקר, שנכנס לטלוויזיה ומסתובב בעיר הוירטואלית, כשהוא זז במרחב עם הסיב הסגול ופוגש במגוון האפליקציות אותן ניתן להוריד בקלות באמצעות הממשק המתקדם והנוח של סלקום TV. הפרסומת המושקעת שילבה צילומים בלא פחות משני אולפנים, שכללו בניית בית ועיר שלמה. הפרסומת מלווה באנימציה מתקדמת, שבמסגרתה גם הכוכב דנקר הופך לדמות מצוירת מעולמות הגיימינג וכמובן - השיר המוביל, על בסיס הלהיט MOVES LIKE JAGGER של להקת מארון 5. את הזכויות לשיר לקח זמן רב לקבל, אך בסלקום לא ויתרו והתוצאה היא להיט שמביא לידי ביטוי גם את יכולות השירה של דנקר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה