כסף וצרכנות

רן דנקר ייכנס לטלוויזיה בקמפיין חדש ומושקע

סלקום משיקה נתב חדש, ה-Ultra Fiber וממיר Masterbox 4X שישדרגו את חווית הצפייה ויהפכו כל טלוויזיה לטלוויזיה חכמה. הפרזנטור שיוביל את הקמפיין המושקע הוא לא אחר מאשר רן דנקר 
מערכת ice | 
רן דנקר בקמפיין החדש של סלקום (צילום אוהד רומנו)
חצי שנה אחרי שהשיקה את חבילה ה- TV Fiber, סלקום משיקה שני מוצרים חדשים: נתב ה-Fiber Ultra הכולל יציאת גיימינג ומאפשר לנהל רשת אורחים נפרדת מהרשת של בני  הבית או רשת ייעודית למכשירים חכמים, המחבר את הסיב האופטי לממיר ה-x4 masterbox החדשני. באמצעותו ה-TV Fiber לקוחות סלקום TV יוכלו ליהנות מצפייה חלקה ו"זפזופ" בין אפליקציות בצורה מהירה, חלקה ואיכותית.
 
השקת הדור הבא של ה-FIBERTV תלווה בקמפיין מושקע במיוחד בכיכובו של הפרזנטור רן  דנקר, שייראה כאילו הוא נכנס לטלוויזיה ומסתובב בעיר הווירטואלית, כשהוא זז במרחב עם הסיב הסגול ופוגש במגוון האפליקציות שאותן ניתן להוריד בקלות באמצעות הממשק המתקדם ו הנוח של סלקום TV. 
 
הפרסומת המושקעת שילבה צילומים בלא פחות משני אולפנים, שכללו בניית בית ועיר שלמה. הפרסומת מלווה באנימציה מתקדמת, שבמסגרתה הכוכב דנקר הופך לדמות מצוירת מעולמות הגיימינג. השיר שיוביל את הקמפיין נכתב על בסיס הלהיט Moves Like Jagger של להקת מארון 5 והוא יבוצע על ידי דנקר עצמו. 
 
השקת הקמפיין ילווה במבצע אטרקטיבי של חבילת אינטרנט וטלוויזיה FiberTV - 1G לחודש ראשון חינם. המבצע כולל ספקת ותשתיות אינטרנט סיבים עוצמתי במהירות הורדה של עד 1,000MB ומהירות העלאה של עד 100MB. במבצע כלולים גם שלושה ממירי סיבים מתקדמת במודל השכרה ללא עלות נוספת. מהחודש השני החבילה תעלה כ-199 שקלים לחודש. הפרסומת תופיע בכל המדיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה