קריירה ולימודים

בלאגן ענק בסלקום: העובדים מאיימים ומתכננים צעדים קיצוניים

ועד עובדי קבוצת סלקום להנהלה: "מכירת החברה במחשכים לא תעבור בשתיקה", מיה יניב יו"ר הועד הורתה לחברי הועד להיערך למאבק נגד ההנהלה
מערכת ice |  7
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום (צילום ויקיפדיה, unsplash)
חברת סלקום פרסמה היום (חמישי) במערכת המאי"ה כי בכוונתה לנהל משא ומתן למכירת החברה. זאת מבלי לערב, לשתף או לקיים שיח פתוח עם ועד העובדים של החברה. בהודעה נכתב כי דירקטוריון דסק"ש, המחזיקה ב35% מהמניות בסלקום, החליט להורות להנהלת דסק"ש לבחון את מימוש אחזקותיה בחברה.
בתגובה, שלחה מיה יניב, יו"ר ועד עובדי קבוצת סלקום, מכתב לעובדי החברה בו היא כותבת כי "מדובר בהודעה כל כך קריטית שנוגעת למכירת החברה, הבית שלנו, מקור הפרנסה שלנו לגורם עלום ולא ידוע".
 
במכתבה היא פונה למנכ"ל סלקום, דניאל ספיר, ומכריזה כי בין העובדים להנהלת החברה מתקיים כעת סכסוך עבודה פתוח. לדבריה "ימי האכשרה עברו ואנו יכולים לפתוח בהשבתה מיידית של החברות סלקום, גולן טלקום ודינמיקה סלולר".
עוד היא הוסיפה כי "ההתנהלות הזו שקורית במחשכים עם מקור הפרנסה הראשי של אלפי משפחות בישראל איננה מקובלת ולא תעבור בשתיקה. לא תתבצע מכירה ולא תעבור מכירה אלא אם כן יגיעו עם נציגות העובדים בחברה להבנות ברורות ומדויקות. "החברה זקוקה לבעלים יציבים המעוניינים לקדם אותה, כך קיווינו ברכישה האחרונה ואנו נאבק עד טיפת הדם האחרונה שלא יהפכו את סלקום לפרוט שעובר מיד ליד לצרכי רווח לבעלים ובלי להבין את הנזק שזה גורם לחברה ולעובדים.

יו"ר ועד עובדי קבוצת סלקום מיה יניב (צילום: חיים כהן)
לסיום כותבת יניב כי "אנחנו זקוקים לבעלים חזקים שישקיעו בחברה ויהפכו אותה ביחד איתנו לחברת התקשורת המשמעותית ביותר בישראל. אני מציעה למנכ״ל החברה לא להיתמם, ליצור איתנו קשר באופן מיידי וזאת על מנת לתת לנו עדכונים מדוייקים מה בדיוק קורה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מעשי מרמה גם ע"י עובדי חברת סלולר?!
    אדם רענן 09/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאחר שנאמר לי שמכשיר שעדיין שילמתי עליו צריך החלפה ורכשתי מכשיר חדש. נלקח ממני המכשיר "הישן" "ולמחרת גיליתי"שהן על המכשיר החדש והן על זה "הישן" חוייבתי בתשלומי ביטוח שימשכו עד לא יודע מתי... נכון להיום לא הועילו פניותי לתיקון המעוות ...
    סגור
  • 5.
    סלקום
    אורני 09/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח רוצים למכור לסינים אולי כבר כדאי למכור את ישראל בחבילה שלמה
    סגור
  • 4.
    עובדים סתומים
    משקיף 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאבק מטופש. לא ניתן לאנוס בעל מניות להשאר בכוח, אז ועד העובדים יכריח?!? חוצפה מכיוון שכך, הוא בהכרח רע לעובדים, עדיף משקיע חדש
    סגור
  • לא סתומים ולא נעליים
    ש 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אף אחדמלא מנסה למנוע את האופציה רק הבעיה היא שהמנכ״ל עושה את זה מאחורי הגב ולא משתף את ועד העובדים בתהליך כשאתה לא משתף= יש לך מה להסתיר מצב כזה מבטיח באופן מוחלט עתיד לא מבטיח לעובדים
    סגור
  • 3.
    איזה כיף לשמוע !!
    מוטי 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איפה הימים שעובדים בחברות התקשורת היו מרמים, משקרים וגוזלים כספים מהציבור התמים ? היום החגיגה הסתיימה ואיזה כיף לשמוע שחברות התקשורת משלמות על העוול והגזל שלהן. אין לי טיפת חמלה עליהן !
    סגור
  • 2.
    דניאל ספיר - רואה רק את עצמו אנטיפט
    אחד שיודע 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידוע שהוא לא מתחשב בכלל , אל תופתעו
    סגור
  • 1.
    לכו לעזעזל סלקום. שקרנים ,מניפולטיבים וגנבים.
    גם העובדים משת"פים 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הלוואי שהחברה תמחק ויחד עם פלאפון ופרטנר. גנביםםםם.
    סגור