מינויים

דרמה בדסק"ש: המנכ"ל הודיע על פרישה ומסתער על סלקום

דורון כהן הודיע כי הוא מסיים את תפקידו לאור רצונו לגבש קבוצת רכישה שתיקח את הבעלות על חברת התקשורת: "כדי למנוע ניגוד עניינים, החלטתי לפרוש מיידית", צחי נחמיאס ימשיך בתפקידו
מערכת ice |  1
דורון כהן (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, unsplash)
מנכ"ל דסק"ש ונכסים ובניין דורון כהן הודיע על פרישה מתפקידו בעקבות כוונתו לגבש קבוצה שתתמודד על רכישת סלקום. כהן, שמשמש גם כיו"ר סלקום, הודיע על פרישה מיידית מתפקידיו השונים בקבוצה לאור החלטתו.  
כהן מסר: "לאור החלטת הדירקטוריון לבחון את מימוש אחזקותיה של החברה בסלקום ישראל, אני מתכוון לנסות ולגבש קבוצה שתתמודד על רכישת החברה. לפיכך, כדי למנוע ניגוד עניינים, החלטתי לפרוש מתפקידיי בדסק"ש באופן מיידי".
 
עוד מסר: "אני מבקש להודות לבעלי המניות, לדירקטוריון ולעובדים על האמון ועל תקופת עבודה מרתקת, רוויית פעילות עסקית משמעותית שבה עבדנו יחד בשיתוף פעולה והובלנו את הקבוצה להישגים משמעותיים, ליישום יעדיה האסטרטגיים, לרבות עסקאות להשגת השליטה בחברת גב ים, מימוש במחירי שיא של נכסי נדל״ן בארץ ובחו״ל, התייעלות ורווחיות במטה הקבוצה ובחברות הבנות. ברצוני לאחל לחברה, לדירקטוריון, למנכ״לית הנכנסת, נטלי משען זכאי, ולשאר המנהלים והעובדים בקבוצה הצלחה בהתמודדות עם האתגרים העומדים בפני החברה".
צחי נחמיאס ימשיך לכהן לפי שעה כיו״ר הדירקטוריון של דסק״ש ונכסים ובנין. נחמיאס מסר: "אני מבקש להודות לדורון על תרומתו לחברה בתקופה אינטנסיבית ורווית אתגרים ומשוכנע שהיסודות שבנה בקבוצה יסייעו לנו להצליח גם בהמשך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין
    א.א 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין
    סגור