תרבות ופנאי

כוכבי רחוב סומסום מתארחים בחג סוכות בדיזנגוף סנטר

דיזנגוף סנטר יארח את כוכבי התוכנית האהובה ויבנה את תפאורת אולפן האירוח המקורית מהטלוויזיה. הכניסה חופשית וההשתתפות בכל הפעילויות בחינם

מערכת ice | 
צילום שרון דבורקין
מה: לרגל עליית העונה החדשה של "רחוב סומסום" - "תכנית האירוח של אלמו" בערוץ הופ! בחג סוכות, דיזנגוף סנטר יארח לראשונה את דיירי רחוב סומסום, ויקים את התפאורה המקורית של התוכנית מאולפן הטלוויזיה. הילדים יוכלו להצטלם למזכרת על סט תוכנית האירוח, לקחת חלק בשעת סיפור שתתקיים בכל שעה עגולה, לפגוש ולהצטלם עם בובות גוף של הדמויות המקוריות: אלמו, מוישה אופניק, אביגיל, ומחבוב, ולקבל במתנה תמונה שלהם על מגנט ממותג.
 
במקום תהיה עמדת צפייה ובה יוקרנו פרקים חדשים מתוכנית האירוח של אלמו בהשתתפות מגוון שחקנים, בדרנים, יוצרים וזמרים, וגם פרקים ושירים מעונות קודמות. מבקרי ההפנינג יוכלו ללמוד ריקודים חדשים עם הדמויות האהובות, להתנסות בסדנת עוגיות טעימות, להשתתף בפינת יצירה לילדים ולרכוש מוצרים מקוריים של "רחוב סומסום".
 
האירוע יתקיים בין התאריכים 11-13 לאוקטובר, בין השעות 11:00-17:00 וביום שישי ה-14.10 בין השעות 10:00-14:00, בגשר "ברוריה" בקומה 2, דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, ת"א. מיועד לגילאים: 3-7 ולאוהדיה הבוגרים של התוכנית, הכניסה היא חינם. ביום שבת ה-15.10, בין השעות 11:00-14:00 יתקיים יום פעילות שקט באווירה רגועה, המיועד למשפחות לילדים מיוחדים ולילדים על הרצף האוטיסטי. ביום זה תתאפשר פעילות חווייתית רגועה ושקטה עם מינימום גירויים חיצוניים ונגישות מלאה של צוות מפעילי האירוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה