תרבות ופנאי

עדן בן זקן מתעלמת בגסות מנועה קירל

הזמרת התבקשה על ידי אפל לבחור את השירים האהובים עליה ובפלייליסט, בו ציינה שמות רבים מהמיינסטרים הישראלי, זמרת השנה בלטה בחסרונה
מערכת ice |  1
עדן בן זקן (צילום פייסבוק/ עדן בן זקן)
האם עדן בן זקן ונועה קירל מנהלות מלחמה קרה ביניהן? לפני כשנה, נחשף ב"ערב טוב עם גיא פינס" כי שתי הזמרות המובילות של ארצנו, הקליטו דואט בשם "אני טיל אני מטוס" שכתב רון ביטון, שאר בסופו של בר נגנז. על פי הדיווחים, כבר נבחר תאריך יציאה לשיר ומה שפיצץ את הכל, הם צילומי התמונה לשיר, כאשר בן זקן לא אהבה את התוצאה הסופית והחליטה לגנוז את השיר.
 
המקורבים לשתיים, סיפרו כי מאז המקרה היחסים ביניהן תקינים, אך כעת יש התפתחות חדשה. בן זקן, נשאלה על ידי אפל לגבי השירים האהובים עליה. באותו הפלייליסט, בחרה הזמרת בין היתר בשירים הבאים: "אום כולתום" של איתי לוי וסטפן לגר, "אין לי כוח" של אלין גולן, "יאללה ביי" של מאיה דדון, "קצת שמח קצת עצוב" של אייל גולן, "מי זאת" של אנה זק; "קיוט בוי" של נונו ועוד. שירים של מי לא הופיעו ברשימה? של נועה קירל.
 
סיבה נוספת, עלולה להיות זכייתה של קירל בפרס "זמרת השנה" של ישראל בידור, טקס שבו היא גרפה מספר פרסים ובן זקן לא ממש זכתה להוקרה. מטעם שרית הפקות ועופר מנחם תקשורת נמסר: "עדן בחרה את השירים בפלייליסט של אפל מיוזיק שאליהם הכי התחברה ואותם הכי אהבה מבחינה מקצועית בשנה האחרונה, עדן ונועה בקשר מצוין ואנו מאחלים חג שמח לכל עם ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדן המלכה
    עדן המלכה 09/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המערכת שלכם זו חבורה של שקרים!! עדן לא רואה אותה ממטר!! זכותה להתעלם מהאבלה הזאת,איך אתם משווים בכלל? עדן היא הזמרת הכי נצפית ביוטיוב ובספוטיפי ובאפל מיוזיק. עדן זמרת העשו,הזמרת שעושה הכי כסף בישראל!! 3 הופעות כל ערב!! נועה היתה מתה להגיע להישגים של עדן כולם פה טמבלים שלא מבינים כלום
    סגור