תרבות ופנאי

שאקירה בדרך לשמונה שנים בכלא? ההסתבכות החדשה של הזמרת

בזמן שהיא מנהלת תהליך גירושין לא פשוט, על שאקירה נחתה בשורה מרה אחרת: תישפט על העלמת מס בספרד, כאשר התביעה דורשת 8 שנים בכלא
מערכת ice | 
שאקירה (צילום אינסטגרם)
שופט ספרדי אישר שלשום משפט לזמרת הפופ הקולומביאנית שאקירה באשמת העלמת מס.
התובעים הממשלתיים האשימו את הזמרת על כך שב-2018 בכך לא שילמה 14.5 מיליון יורו (13.9 מיליון דולר) מסים על הכנסות בין השנים 2012 ל-2014. התובעים דורשים עונש מאסר של שמונה שנים וקנס כבד אם תימצא אשמה בהעלמת מס.
 
שאקירה, בת 45, הכחישה שוב ושוב כל עבירה ודחתה עסקה עם הרשויות שהיתה מונעת המשפט. יחסי הציבור שלה אמרו שהיא כבר שילמה את כל מה שהיא חייבת ועוד 3 מיליון יורו (2.8 מיליון דולר) ריבית.
 
בית המשפט שליד ברצלונה אמר כי שאקירה תעמוד בפני שש סעיפי הונאת מס. התאריך למשפט טרם נקבע. העניין תלוי בהיכן שאקירה התגוררה בשנים 2012-14. התובעים בברצלונה טענו שזוכת הגראמי בילתה יותר ממחצית מהתקופה ההיא בספרד והייתה צריכה לשלם מסים במדינה, למרות שמקום מגוריה הרשמי היה באיי בהאמה.
כזכור, מלבד ההסתבכות הזו ימים קשים עוברים על שאקירה בלי קשר, מאחר והיא בתהליך גירושין מתוקשר עם בעלה ג'רארד פיקה, לאחר שעלו האשמות על בגידה משני הצדדים. רק לפני כשבוע עלתה ספקולציה חדשה שפיקה בגד באשתו בשנת 2012 עם לא אחרת מאשר בר רפאלי. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה