תרבות ופנאי

כוכבת 'משחקי הכס' חושפת: "בכיתי לפני סצנות הסקס"

היא הייתה רק בת 23 כשהחלה לצלם את סדרת הפנטזיה המצליחה והיא הודתה שסצנות העירום שלה היו "מפחידות"
מערכת ice |  1
אמיליה קלארק (צילום ויקיפדיה)
אמיליה קלארק הפכה לשם דבר בעקבות גילום דמותה של דאינריז טארגאריין ב"משחקי הכס" - אבל נדרש לה הרבה אומץ, כדי להצליח בפריצה הגדולה שלה. היא הייתה רק בת 23 כשהחלה לצלם את סדרת הפנטזיה המצליחה והיא הודתה שסצנות העירום שלה היו "מפחידות". בראיון לפודקאסט של דקס שפרד, היא אמרה שהיא אפילו לא ידעה על העירום ועל סצנות המין כשהיא קיבלה את התפקיד.
"לקחתי את העבודה ואז שלחו לי את התסריטים. קראתי אותם ואמרתי, 'אוי, הנה הקאץ'!" היא נזכרה. "אבל באתי טריה מבית הספר לדרמה וניגשתי לזה בתור עבודה: אם זה בתסריט אז ברור שזה נחוץ. זה מה שזה, אני הולכת לעשות הכל והכל הולך להיות מגניב".
 
"מעולם לא הייתי בסט סרט כזה בעבר", היא המשיכה. "הייתי על סט הצילומים פעמיים לפני כן, עכשיו אני עירומה לגמרי עם כל האנשים האלה ואני לא יודעת מה אני אמורה לעשות, אני לא יודעת מה מצפים ממני ואני לא יודעת מה אני רוצה. בלי קשר אם יש עירום או לא, הייתי מבלה את העונה הראשונה הזו במחשבה שאני לא ראויה לדרוש שום דבר. אני לא ראויה להזדקק לשום דבר בכלל".
קלארק הודתה שיש לה "תסמונת המתחזה כפול מיליון" על הסט, אבל שיבחה את שותפה ובעלה על המסך ג'ייסון מומואה (חאל דרוגו), על כך שאג שהתהליך יהיה נטול כאבים ככל האפשר. כשנשאלה על סצנה שבה דרוגו 'אונס' אותה למעשה בליל הכלולות שלהם, קלארק - כיום בת 36 - ענתה: "הוא בכה יותר ממני. רק עכשיו אני מבינה כמה התמזל מזלי עם זה, כי זה יכול היה ללכת בדרכים רבות, אחרות ושונות. "בגלל שלג'ייסון היה ניסיון - הוא היה שחקן מנוסה שעשה הרבה דברים לפני שהגיע לזה - הוא היה כל כך אדיב ומתחשב ודאג לי כבן אדם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סדרה איומה
    לילי 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא יודעת על מה כל השבחים. סדרה נוראית ומזעזעת
    סגור