תרבות ופנאי

מעיין אדם מגיבה לסערה: "זה שלילי ועקום נורא"

מגישת הטלוויזיה והרדיו פצחה במונולוג הגנה על אדל בספלוב שחטפה השבוע אחרי שהשתתפה בקמפיין לעגלות לאחר שילדה. "מאוד יקל עלינו אם נסתכל על העובדה הפשוטה שכל מה שרצו מאיתנו זה שנקנה עגלה"
מערכת ice |  13
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
"כולם יודעים מהי שמנופוביה, אבל עוד אין שם לתופעה ההפוכה. היא כאן והיא בועטת, ואני רוצה לבעוט בה בחזרה." אמרה מעיין אדם הבוקר במונולוג בתכנית שלה ברדיו 103, בתגובה לסערת הקמפיין של אדל בספלוב "היום זה קמפיין העגלות של אדל בספלוב, אתמול הבטן השטוחה של עינב בובליל ומחר תתפוצץ סערה דומה - מישהי תעשה את המעשה החמור מכל! ותצא עם ג׳ינס צמוד מחדר לידה."
אדם המשיכה, "אנחנו מחבקות רק כפלים בבטן, עייפות, קושי ומצוקה. אנחנו רוצות לראות שכולן איתנו באותה סירה מרירה. ומי ששטה ביאכטה, כנראה קיבלה דבר במירמה. סליחה, זה לא 'בודי פוזיטיב', זה שלילי ועקום נורא. אם יופי בא בכל מידה - זה לגטימי גם להיות פצצה אחרי הלידה."
בהמשך היא פרגנה לבספלוב על הקמפיין, "אדל היא כמו הקצפת המושלמת על המילקי, כמו הטיפות המגרות על הקולה, כמו הילד הנקי והמסורק של קינדר, כמו החיוך של דוגמנית משחת השיניים, היא נועדה להציג לנו פריים אוטופי בעולם הכאוטי של אם צעירה."
 
עם זאת, הזדהתה גם עם מה שעומד מאחורי הטוקבקים וניסתה לפייס. "אם נקלף את שכבות הטוקבקים המכוערים שהופנו כלפי אדל, ואת הביקורות על הפירסומת שעשתה מה שפרסומות עושות - 'הצעת הגשה': נגיע לעצב החשוף. לשורש הדלקתי של הבעיה. שנים נאלצנו לעמוד בציפיות חברתיות קשות מנשוא, מנותקות, אכזריות וחסרות רחמים, וזה הגיע לנו עד כאן."
"וזה מביא לנו את הסעיף להרגיש שזה מה שמצפים מאיתנו עכשיו, להתעסק במראה. זה מרתיח אותנו שלא מתחשבים בנו, שלא רואים אותנו, שלא רואים שאנחנו נראות זוועה כי אנחנו מרגישות זוועה ושכל מה שבא לנו זה לבכות קצת, ולישון, ולהבין איך ממשיכים את החיים מכאן."
אדם סיכמה, "אז אני מבינה את סערת הרגשות, אבל לא בטוחה שמגיעה לה החשיבות הזאת. כי מאוד יקל עלינו וגם יקליל את האווירה אם נסתכל על העובדה הפשוטה שכל מה שרצו מאיתנו זה שנקנה עגלה. ואם תבואי לחנות בטרנינג עם כתמים של פליטה, יכניסו אותך בחפץ לב וימכרו לך אותה בשמחה כי איש לא מצפה ממך להיות הפרסומת רק שתגהצי אשראי ביציאה".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    מעיין אדם הכי מאוסה בארץ ! (ל"ת)
    צאי לנו מהחיים 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    הדביקות הזו לא השיגה את המטרה (ל"ת)
    יפה 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    מעיין
    אני 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די כבר עם השטויןת האלה כן אני יצאתי עם הגניס שלי אחרי לידה ואחרי עוד 4 לידות אבל לא פירסמתי כדאי לקבל פידבק כל אחת והגוף שלה די כל פיפס ישר מפרסמים די אין כבר מה לראות זה מגוחך ולא מענין
    סגור
  • 10.
    עוד אחת שנדחפת (ל"ת)
    אלמוני 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    מעיין אדם
    שושנה 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגיע הזמן שתרגיעי ותתעסקי בהיריון שלך ובחיים האישיים שלך. זה שאת משדרת ברדיו ומופיעה בטלוויזיה לא מקנה לך את הזכות לברבר את כל בליל השטויות שלך. שבי בפינה שלך ותשתקי כבר, נמאסת עם ההערות שלך. מי שמך? לכי הביתה כבר.
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    סתמית ומתחנפת
    שוקי 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חאלס זה מוגזם איזה חשיבות אתם נותנים לבחורה ריקה ממהות.אין שום אמירה ים משמעות. די מספיק
    סגור
  • 7.
    כלומניקית
    ירו 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחזרי לחברה שלך גרב ושחררי
    סגור
  • 6.
    אדם בספלוב
    אורן קידר 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי את בכלל? שעוד לא עברת לילה אחד ללא שינה עם תינוק שצורח כל הלילה או במקרה הטוב מעיר אןתך 5 פעמים בלילה...מת על האמהות האלה שעוד אין להם רבע תינוק וכבר מחוות את דעתן על כל דהר ועניין לרבות התסכול ששחוות אמהות אחרי לידה וקל וחומר כאלה שיש להן בבית כבר כמה ילדים..לא פלא שאת לא אהודה בלשון המעטה...קצת צניעות ולא על כל דבר את חייבת להביע את דעתך....תנוחי כבר...
    סגור
  • 5.
    מי זאת הרדודה מעיין אדם שתטיף מוסר?. (ל"ת)
    מושה 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לפנתיאון
    כוכב 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעיין אדם היקרה, תמיד מרעננת ומקלילה את העניינים!!
    סגור
  • 3.
    אוי יאללה גם כן את
    אוסקוט 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל חור נדחפת וחושבת שהיא מעניינת איףףף מתישה בלתי!!!
    סגור
  • 2.
    מעיין יקרה בעיניי. אני חושבת שהכעס לא היה על אדל החמודה
    קוראת 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעיין יקרה בעיניי מאוד. אני לא חושבת שהכעס היה על אדל המתוקה מאוד ועל גופה החטוב אחרי לידה . אחרי שנולדו ילדיי לא חיכיתי לגוף חטוב, פחות הטריד אותי . ולא הרגשתי מתוסכלת מכך שאחרות חזרו לגוף חטוב, משום שהן התאמצו ואני ניצלתי כל רגע פנוי לשינה להשלמת שינה. הכעס הוא על החברה שמעמידה אישה בביגוד ובפוזה שלאקשורים למה שהיא מוכרת הרי אף אחת לא מחפשת כך עגלה) לפחות אני לא) אם היתה מפרסמת ביגוד תחתון זה היה יפה ומתאים מאוד.
    סגור
  • 1.
    מעיין אדם
    לילי 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ליקקת מספיק לאדל את התחת
    סגור