תרבות ופנאי

מישל טרוני תוקף את סמיון גרפמן: "עבריין, נוכל בן ז**ה!!!"

המשפיען שחרר את הרסן וצרור של קללות אל עבר סמיון, גיא לרר ומערכת "הצינור", שלטענתו מסתירים את התחקירים שנעשו על פועלו של גרפמן. גם הכתב של כאן 11 לא נותר ללא איחולים
מערכת ice |  6
מישל טרוני (צילום צילום מסך אינסטגרם)
"יש איזה צבוע אחד, שכל התעשייה יודעת שהוא צבוע, אבל תמיד נותנים לו גב. כולם יודעים שהוא צבוע, אבל מה זה צבוע – ברמות הכי מגעילות. הוא אפילו עושה דברים שיש עליהם תחקירים, אבל כשזה הוא – לא מדברים, כי החבר'ה שיושבים לידו עוד יותר צבועים מגעילים. אלו פרזנטורים של טמבור האנשים האלה", אמר טרוני באחד מרצף של סטוריז שהוא העלה היום (חמישי). הכוונה בדבריו היא כמובן לסמיון גרפמן ותכנית "הצינור".
הוא המשיך: "מדובר בעבריין מורשע, עבריין – אשכרה ככה, שמקבל פינה, הוא בן אדם מאוד צבוע, כולם יודעים את זה, אבל כל פעם הוא יודע איך לשחק אותה נכון ונותנים לו במה, רק תכנית אחת נותנת לו במה. אמר דברים על יהודים כל כך קיצוניים ואחרי שניה כשהבין מה עשה – הלך להניח תפילין ונהיה הבן אדם הכי דתי בעולם וצדיק יהודי יירא שמיים חבל על הזמן. וכשיש עליו תחקירים, שקט, דממה, החברים שלו בשקט. לוחמי צדק אמיתיים".
 

מאוחר יותר, מישל העלה סרטון של יותר מ-5 דקות, בו הוא מחריף את הטון ומקלל את גרפמן, לרר ואת העורך הראשי של הצינור, כאשר לטענתו הם גרמו לו לעוול ולא עמדו ב"דברים שהבטיחו". הוא כינה אותם "מנוולים, נוכלים, שקרנים" ועוד שלל של מילות גנאי, כאשר סמיון הוא החוטף הראשי וזכה לרוב "הברכות" של טרוני.
 
ומה עם דניאל אלעזר, אותו כתב של כאן 11 שחשף את הנוכלויות לכאורה של דניס ומישל? הוא לא היה הסיפור הפעם, על פי טרוני שאמר כי אלעזר הוא "מסכן שיתאבד עוד שניה". זה מה שהיה לכתב לומר בטוויטר בנושא: "לא, אין לתאר. עולם עקום. מישל טרוני, הצופה האדוק של כאן 11 נכנס בתוכנית הצינור. הרקע: המעורבות של סמיון (חברו בעבר ויריבו בהווה) בחברה עליה עשינו את התחקיר (סמיון משקיע שם, שותף עסקי). לא הבנתי דבר אחד - אם אני שקרן, כמו שהם תמיד טוענים, וזה יתברר בהמשך בבית משפט, אז איך פתאום עכשיו אתם נשענים על התחקיר שעשיתי?! שקרן הוא שקרן, לא?".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מישל תהיה גבר עד הסוף ותפתח כלל מה שאתה באמת יודע (ל"ת)
    אבי 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    מישל ודניס הם אנשים ישרים וטובים . ימותו קנאים. (ל"ת)
    אורלי 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    6 14
    סגור
  • גם הוא וגם נם לא טלית שכולה תכלת
    בלאט 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא מזמן הייתה איזשהי פרשה עם שניהם שרימו אנשים בהשקעות "פרשת אמוזה" איכשהו זה נסגר אבל אין עשן בלי אש והוא ישב בכלא אמריקאי !!! זרקו אותו משם לא נותנים לו להכנס היה "קוף" של איזשהו מאפיונר בארה"ב . דווקא מאמין למה שהוא אמר עליו בסרטון אבל זה לא בא סתם כנראה סמיון גם כן חשף עליהם משהו ובגלל זה הם מגיבים בהיסטריה
    סגור
  • כלקוח שלהם לשעבר של אמוזה, הם חרטטנים
    מתן חסוי 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    9 4
    לא יא לי להיפגש איתם אישית, אבל הם אנשי יחסי ציבור שמשחקים אותה מסכנים, העובדים שלהם לא ידעו מה הם מוכרים וכשיוצרים איתם קשר אפילו בפייסבוק, אומרים שהכל שקרים ושדפקו אותם. אין להם כלל הסברים איך החברה שלהם פעלה כמו פירמידה והם לא מוכנים להודות בזה!
    סגור
  • 2.
    פולקס
    גם שעון 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    7 0
    גם שעון מקולקל מראה את השעה הנכונה פעמיים ביום. בהקשר של דניאלוס
    סגור
  • 1.
    צודק
    וואלה 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    9 3
    מעולם לא הבנתי איך נותנים לו במה….
    סגור