תרבות ופנאי

נועה קירל תזכה באירוויזיון? זה הדירוג המפתיע שקיבלה בתחזיות

נועה קירל קיבלה עוד בשורה משמחת עוד לפני שהשיר שלה לאירוויזיון "יוניקורן" נחשף, אבל כשהתחרות מתקרבת בצעדי ענק כשהיא כבר מדורגת כבר במקום החמישי והיא בטופ 5 של התחזיות בפעם הראשונה
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
נועה קירל חוותה שנה מדהימה במיוחד, במסגרתה רשמה את אחת ההופעות הגדולות בתולדות המדינה בפארק הירקון, החלה בזוגיות חדשה, השתתפה בטקס פרסי המוזיקה של MTV ומעל הכל - נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון 2023 שיתקיים בליברפול שבאנגליה ולאט לאט, היא מתחילה להחשב ככוח משמעותי בתחרות ולראשונה נכנסה אמש (שני) לטופ 5.
לאחרונה חשפה קירל את שם השיר לאירוויזיון שנקרא "יוניקורן", אך עוד לפני שהשיר עצמו פורסם, לקירל ישנן הרבה מאוד סיבות לאופטימיות, שכן על פי טבלת ההימורים הנוכחית לזכייה באירוויזיון שייערך במאי בבריטניה, היא מדורגת במקום החמישי והמכובד, עוד לפני שהשיר יצא לאוויר העולם. היא עלתה מהתחזיות לפני שלושה שבועות שמיקמו אותה במקום ה-10 ובתוך חמישה ימים היא דילגה כבר עד למקום השביעי וכעת היא עשתה צעד נוסף.
 
במקום הראשון בטבלאות ההימורים נמצאת אוקראינה, אחריה שבדיה ונורבגיה ובמקום הרביעי פינלנד. למרות זאת, ברגע שהשירים ייחשפו באופן סופי, הטבלאות צפויות לקבל שינוי משמעותי. ביום שלישי בשעה 21:00 שעון ישראל תתקיים הגרלת חצאי הגמר. ישראל במקום השביעי, אך העובדה שהשיר טרם יצא לא בטוח משחק לטובת קירל.
בהגרלה ייקבעו כמה מדינות ישתתפו בכל אחד מחצאי הגמר, אילו מדינות ישתתפו בכל אחד מהם, ובאיזה חלק של כל חצי גמר - החלק הראשון או השני. עד השעה 22:00 כבר נדע אם נועה קירל תשתתף בחצי הגמר הראשון או בשני ומול אילו מדינות היא תתחרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך השיר מדורג 5 אם הוא עדיין לא נחשף? (ל"ת)
    עובדיה 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור