תרבות ופנאי

קארין באומן בסכנת חיים: מורדמת ומונשמת בבית החולים

קארין באומן, בתה של יהודית באומן, סובלת מאנורקסיה זמן רב. כעת, מצבה התדרדר והיא מאושפזת בבית החולים. הרופאים הרדימו והנשימו אותה
מערכת ice |  1
יהודית וקארין באומן (צילום אינסטגרם)
קארין באומן, בתה של יהודית באומן, אושפזה בבית החולים הלילה (בין ראשון לשני) במחלקת טיפול נמרץ. המצב הבריאותי של באומן הידרדר והרופאים במחלקה קיבלו החלטה להרדים ולהנשים אותה. באומן כזכור מתמודדת במשך שנים ארוכות עם אנורקסיה והפרעות אכילה. נוסף לכך היא סבלה בעבר מדלקת ריאות.
יהודית שיתפה אתמול (ראשון) פוסט מרגש של בחשבון האינסטגרם שלה המתייחס למצב המורכב: "חוזר על עצמו מחלה ארורה תזהרו הורים שימו לב לפעמים הכל מטעה ואנו לא רואים מה שצריך לראות כי הן מתחזות ומנסות להסתיר את האמת הקשה".
  

כזכור, יהודית קיבלה מכתב מבתה לאחרונה בו היא כותבת על הקשיים שמלווים אותה בחיים: "אני פרפר בודד שחייה ונושמת, אך בתוכי העצב מתקתק, כי זוהי מחלה ללא שליטה. אוי אמא מסכנה מה עשיתי לך. את כלואה בתוך כלוב עם גוזלך ואת לא נושמת בכדי לאפשר לי לנשום. מאכילה אותי, רוחצת ומחזיקה אותי פרפר שבור ואת עושה הכל בכדי שאשרוד עוד ועוד. זה כואב כל כך מה שאת עוברת ואני אוהבת אותך כל כך ורוצה לשחרר אותך מהכלוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תהיי חזקה אמן (ל"ת)
    ענת 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור