תרבות ופנאי

שביתת הענק בהוליווד: הסרט הפותח של פסטיבל ונציה נגנז

הסרט "מתחרים" ("Challangers") בכיכובה של זנדאיה, נגנז מפסטיבל ונציה, שם היה אמור להיות הסרט הפותח; העלאת הסרט לאקרנים גם תתעכב לאפריל 2024
מערכת ice | 
הוליווד (צילום Queryzo. grauschleier entfernt, stromkabel entfernt, farben kr?ftiger)
בשל שביתת הענק בהוליווד, הסרט "מתחרים" ("Challangers") בכיכובה של זנדאיה, נגנז מפסטיבל ונציה, שם היה אמור להיות הסרט הפותח. בסרט הארוטי, שבו זנדאיה מככבת כמאמנת טניס המעורבת במשולש אהבה, תוכנן להתחיל את פסטיבל ונציה ב-30 באוגוסט לפני שיגיע לבתי הקולנוע ב-15 בספטמבר.
אך לאור השביתה, שבה שחקנים ושחקניות גם לא לוקחים חלק בקידום סרטים - המפיץ MGM, שבבעלות אולפני אמזון, אמר כי הסרט יעלה לאקרנים באפריל 2024. המארגנים הודיעו ביום שישי כי "קומנדנטה" של הבמאי אדוארדו דה אנג'ליס יפתח במקום את הפסטיבל בחודש הבא. 
 
בתחילת מאי הכריזו איגוד התסריטאים שביתה בעקבות קריסת משא ומתן שניהלו מול חברות ההפקה בארה"ב. איגוד השחקנים הצטרף אליהם, וכך לראשונה מאז שנות ה-60 הוליווד מוצאת את עצמה מושבתת. הפקות תקועות בשלבים שונים ועונת ההשקות שצפויה לסתיו הבא ולתחילת שנת 2024 צפויה להיפגע מהמהלך.
ארגון העל של חברות ההפקה האמריקאי ניסה לבלום את השביתה באמצעות הסכם שעוסק בשכר הקיים והניח על השולחן העלאה של שכר המינימום לשורות שונות של אנשי הפקה, ושיפור תנאים. אך מבחינת השחקנים והתסריטאים, הסיפור גדול יותר, הם נאבקים עבור היום שבו יכולותיה של הבינה המלאכותית יהפכו את מקצועותיהם להיסטוריה, משהו כמו האופן שבו אנחנו מסתכלים היום על חלבן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה