תרבות ופנאי

טרגדיה: השחקן הישראלי מת מסרטן בגיל 48 בלבד

השחקן החרדי ניסים ורטה ששיחק במשך שנים רבות בסרטים והצגות חרדיים והיה מוכר מאוד, נפטר הלילה בבית החולים 'תל השומר' לאחר שחלה במחלת הסרטן, הותיר אחריו בן בגיל 21
מערכת ice | 
קופת חולים (צילום freepik)
בוקר עצוב למגזר החרדי בישראל. על פי דיווח הבוקר (רביעי) של איציק אוחנה, השחקן החרדי ניסים ורטה ששיחק במשך שנים רבות בסרטים והצגות חרדיים והיה מוכר מאוד, נפטר הלילה בבית החולים 'תל השומר' לאחר שחלה במחלת הסרטן והוא בן 48, הותיר אחריו בן יחיד בן 21.
ורטה, תושב אשדוד, היה חולה כבר תקופה ארוכה במחלת הסרטן, אך רק בימים האחרונים חלה הידרדרות חמורה במצבו הרפואי והוא הובהל אל בית החולים. הרופאים נלחמו על חייו, אך הוא לא שרד את הלילה.
 
ורטה היה במשך שנים רבות דמות בולטת בהפקות חרדיות ושיחק בשורה של סרטים והצגות של המגזר החרדי. בימים האחרונים, החברים של ורטה מתעשיית המשחק והמוזיקה החרדית עלו לרגל כדי לבקר ולעודד את ורטה בבית החולים, אך הלילה התקבלה הבשורה הקשה.
בטרם מותו, בנו, אבי ורטה סיפר ל'כיכר השבת': "המצב של אבא קשה מאוד, אני מתחנן בפני עם ישראל שיתפללו לרפואתו. במשך שנים רבות, הוא שימח את עם ישראל ועכשיו הוא זקוק לתפילות שלכם, תכירו טובה ותגידו פרק תהילים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה