תרבות ופנאי

רמי לוי וישראייר במהלך מרגש: מי זכו לטיסה מיוחדת לבודפשט?

שורדי התופת ב-7.10 המריאו הבוקר עם חברת ישראייר שנרתמה להטיס אותם לצפות במשחקי נבחרת ישראל בבודפשט נגד נבחרת שווייץ
מערכת ice |  1
רמי לוי והנפקת ישראייר (צילום מרסלו, Magma Images, shutterstock)
כ-125 ילדים ומשפחותיהם מישובי העוטף ששרדו את התופת של ה- 7/10 המריאו הבוקר עם חברת ישראייר שנרתמה להטיס אותם לצפות במשחקי נבחרת ישראל בבודפשט. מלונות פתאל נרתמו לארח את המשלחת בבודפשט ושליחי הסוכנות היהודית דאגו לקבלת פנים חמה של הקהילה היהודית בהונגריה
אורי סירקיס מנכל ישראייר: ״ישראייר נרתמה הבוקר להטיס כ 125 ילדים ומשפחותיהם תושבי העוטף לצפות ולעודד את נבחרת ישראל בבודפשט .בימים לא פשוטים אלו אנו מקוים כי טיסה זו למשחקים תעלה על פניהם מעט חיוך   ותעודד אותם. מאחלים לנבחרת ישראל בהצלחה ומצדיעים לחיילות וחיילי צה"ל אשר מגינים על כולנו ועל המולדת ומחכים לשובם של כל החטופים הביתה.

מלונות פתאל נרתמו לארח את המשלחת ושליחי הסוכנות היהודית דאגו שהמשלחת תזכה לקבלת פנים חמה של הקהילה היהודית בהונגריה, כחלק ממפגן תמיכה כלל עולמי של יהדות התפוצות במדינת ישראל ובתושבי העוטף.
תא"ל במיל. גיורא ענבר יו"ר איגוד השופטים שתוך כדי הלחימה חיבר את כל הקצוות כדי שהנסיעה של ילדי ומשפחות מהעוטף לצפות במשחקי הנבחרת בבודפשט תצא לפועל שלח ברכת הצלחה אי שם משטח הלחימה:  "אני רוצה לברך הישר מהשטח את ילדי העוטף  ומאחל לכם חוויה מוצלחת ומרגיעה בסיור לבודפשט ובהשתתפות במשחקי הנבחרת. כמובן שאני מאחל הצלחה לנבחרת ישראל במשחקים. ולהודות תודה ענקית לכל מי שאפשר את המבצע הזה. והכי חשוב לילדי העוטף שתזכרו שבכל דקה שאתה יכולים להנות שם היא נותנת לנו המון כח מכאן להמשיך להלחם ולנצח".
ראש משלחת הסוכנות היהודית במזרח אירופה ערן ברקוביץ: ״יהודי הונגריה מתרגשים לקבל את ילדי העוטף בחום ובאהבה. החיבוק שלהם הוא חלק ממפגן תמיכה כלל עולמי של יהדות התפוצות במדינת ישראל ובתושבי העוטף בשעה קשה זו״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לרמי לוי וכל המעורבים במעשה המרגש הזה! (ל"ת)
    ישראלי 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור