תיירות

רמי לוי וישראייר במהלך מרגש: לאן המריאו משפחות החטופים?

חברת התעופה נרתמה להטסת נציגי משפחות החטופים והנעדרים למפגש עם בכירי הממשל בקפריסין. צוות החברה המתין בנתב״ג לנציגי המשפחות וליווה אותם עד לעלייתם למטוס
מערכת ice |  3
רמי לוי והנפקת ישראייר (צילום מרסלו, Magma Images, shutterstock)
חברת התעופה ישראייר, של איש העסקים רמי לוי, נרתמה להטסת נציגי משפחות החטופים והנעדרים למפגש עם בכירי הממשל בקפריסין. צוות החברה המתין בנתב״ג לנציגי המשפחות וליווה אותם עד לעלייתם למטוס.
במהלך האירוע המרגש באי השכן, נערכה תפילת קדיש לקורבנות והודלקו נרות למען החזרתם של החטופים ארצה. המשפחות התקבלו בצורה מרגשת לצד תמונות החטופים. מישראייר נמסר: "אנו מתפללים יחד עם כל העם לשובם של החטופים במהרה הביתה".

יש לציין כי ישראייר, השייכת לרמי לוי, מבעלי רשת שיווק השקמה, בי פארם, קופיקס ועוד, דיווחה לפני שבוע כי לאור מלחמת ״חרבות ברזל״ שמתקיימת החל מאתמול, הלוחמה בעזה קיימת פגיעה בכושר הייצור של החברה. 
ישראייר הסבירה כי פגיעה זאת עלולה לבוא לידי ביטוי בחלק מטיסות החברה, שתוכננו להתבצע באמצעות מטוסים חכורים, שנחכרו לתקופות קצרות.  קיים חשש כי חלק מטיסות אלו יתבטלו, בשל העובדה כי הצוותים הזרים, המפעילים טיסות אלו ביקשו לעזוב את ישראל לאלתר. 
זאת ועוד, הסבירה ישראייר כי גם חלק מטייסי החברה גוייסו בצווי 8 כדי לסייע ללחימה, במיוחד ללוחמה האווירית. לפיכך, החברה מעריכה כי במהלך הימים הקרובים, היא תדרש לפעול בלוח טיסות מצומצם מהתכנון המקורי.
לסיום הסבירו בפנייה לתיירים הישראלים הנדרשים לטיסות החברה: "אנו עושים ככל יכולותינו למצוא פתרונות לכל הנוסעים שלנו ולכל הישראלים המבקשים לשוב לישראל  מקוים לחזרה מהירה לשגרה"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    במהלך פרסומי מרגש (ל"ת)
    ליזול 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    מני
    אבי 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קלח זקן ואנטישמי מעסיק ערבים בסופר שלו שיתוק בקליות אמן
    סגור
  • 1.
    יהי רצון
    זהבה 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שיחזרו לשלום בריאים ושלמים
    סגור