תרבות ופנאי

דני קושמרו משנה כיוון? זה הפרויקט החדש בו השתתף

השיר "תחזור תחזור" של להקת משינה מוכר בעיקר בזכות קטע הקריינות האייקוני של יוסי בנאי ז"ל אביו של סולן הלהקה, יובל בנאי. כעת, השיר זוכה לעיבוד מחדש של הזמר מאיה אברהם ולהקת גוטה גוטה ומי שנבחר לתפוס את מקומו של בנאי, הוא לא אחר מדני קושמרו
מערכת ice | 
דני קושמרו (צילום יחסי ציבור)
הזמרת מאיה אברהם, אשר מוכרת משיתוף הפעולה הנרחב שלה עם המוזיקאי עידן רייכל ולהקת גוטה גוטה מוציאים הבוקר (ראשון) חידוש לשיר הידוע של להקת משינה, "תחזור תחזור". למי שלא מכיר, הביצוע המקורי לקוח מתוך אלבום של להקת משינה שיצא בשנת 1995. בביצוע ההשתתף גם השתתף יוסי בנאי ז"ל, אביו של סולן הלהקה יובל בנאי, בקטע קריינות, ובגרסה המחודשת תופס את מקומו לא אחר מאשר מגיש חדשות 12 דני קושמרו.
השיר יצא במקור באלבום השביעי של להקת משינה, אשר יצא בשנת 1995 רגע לפני שהלהקה התפרקה בזמן שהייתה בשיא הצלחתה. בשיר המקורי, מלבד יוסי בנאי אשר משתתף בקטע הקריינות האייקוני, התארח גם המוזיקאי האהוב משה לוי אשר מנגן בשיר על אקורדיון. השיר למעשה סוגר את האלבום והוא יצא בסמוך לאסון פסטיבל ערד אשר במהלכו נמחצו למוות שלושה בני נוער.
מתחילת מלחמת חרבות ברזל, דני קושמרו, זכה לאהדה גדולה ברחבי ישראל הרבה בזכות הדיווחים היומיומיים שלו ביחד עם תמיר סטיינמן, אשר בוחרים לשדר כל יום מהשטח. לאחרונה שיר של אנסמבל ציפורלה, על קושמרו הפך לויראלי בקרב בני נוער בטיקטוק. 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה