תרבות ופנאי

כוכבת 'האח הגדול' בזוגיות חדשה: השידוך המפתיע נחשף

טהוניה רובל, זוכת העונה החמישית של  'האח הגדול', נמצאת בעיצומה של זוגיות חדשה - כאשר על השידוך המפתיע חתומים כדורגלן העבר האגדי חיים רביבו ואשתו שגית
תום נחום | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
כאשר ברקע עדיין זכורה סאגת הגירושין הסוערת מבעלה לשעבר, יניב בן משה, תוך טענות קשות להתעללות מצדו, וכמו כן, אחרי שנפרדה לפני מספר חודשים מבן זוגה שלומי טהורי, זוכת העונה החמישית של 'האח הגדול', טהוניה רובל, בתחילתה של זוגיות חדשה, כך על פי פרסום ראשון של וואלה סלבס.
על פי הפרסום, טהוניה נמצאת במערכת יחסים טרייה עם שלום אוחיון, גרוש ואב לשלושה ילדים מאזור השפלה, כאשר מי שאחראים על השידוך הם לא אחרים מאשר כדורגלן העבר האגדי חיים רביבו ואשתו שגית, אשר חיברו בין השניים.
בתוך כך, כוכבת נוסף של 'האח הגדול', דנה רון, העלתה היום (ראשון), סרטון חושפני במיוחד לחשבון האינסטגרם שלה, במטרה להעלות מודעות בנושא החטופים לרגל ציון 100 ימים לתחילת המלחמה בין ישראל לחמאס. "ב-7 באוקטובר 2023 חמאס והג’יהאד האסלאמי יצאו לטבח והרג המוני, אונס ברוטאלי, רצח סדיסטי וחטיפות של אזרחים חיים מפשע מביתם", שיתפה.
"100 ימים של התעללות מינית קשה. 100 ימים של התעללות פיזית סדיסטית. 100 ימים של טרור ופחד. 100 ימים של חושך שכל יום הוא נצח", כך כתבה רון בכאב. 136 חטופים נמצאים בעומק עשרות מטרים מתחת לאדמה, בתוך קבר מבטון בלי אוויר, בלי אור, בלי תרופות, בלי אוכל, בלי יקיריהם בשבי חמאס ודאעש בעזה".
בהמשך היא הוסיפה: "ב-7 באוקטובר 2023, חמאס והג’יהאד האסלאמי יצאו לטבח והרג המוני, אונס ברוטאלי, רצח סדיסטי וחטיפות של אזרחים חפים מפשע מביתם, מפסטיבל מוזיקה ומאז מבצעים כבר 100 ימים פשעים נגד האנושות ורצח עם. זה בלתי נתפס ובלתי נסבל".
 

בסרטון הקצר ניתן לראות את דנה רון, כמעט בעירום מלא, על רקע מנהרת מטרו (המייצגת את מנהרות החמאס), כשברקע ניתן לשמוע את קולה של אגם גולדשטיין-אלמוג, שחזרה משבי חמאס. כמו כן, גולשים רבים זעמו על הסרטון הפרובוקטיבי. גולשת אחת כתבה: "מעריכה את הנכונות. פחות הבנתי את הקטע שאת מצטלמת ערומה עם הגוף שלך. בעיניי ממש מיותר. המסר עובר גם בלי התמונות האלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה