תרבות ופנאי

דוז פואה: נציגת ישראל באירוויזיון תקבל חיקוי בארץ נהדרת | צפו

לאחר הזכייה המרגשת בתוכנית המוסיקה "הכוכב הבא", נציגת ישראל באירוויזיון, עדן גולן, מקבלת חיקוי בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת". בימים אלו, מדינת ישראל ממוקמת במקום החמישי בטבלת ההימורים של תחרות המוסיקה הבינלאומית

מערכת ice |  1
עדן גולן (צילום אינסטגרם/ עדן גולן)
זוכת תוכנית המוסיקה "הכוכב הבא לאירוויזיון" ונציגת ישראל באירוויזיון, עדן גולן, תקבל הערב (רביעי) חיקוי בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת". אתמול נערך הגמר של "הכוכב הבא" ובו הוכרזה הזוכה הגדולה אשר תייצג את ישראל בתחרות המוסיקה הבינלאומית שתיערך בשבדיה. 
בריאיון לאתר החדשות Ynet,  סיפרה גולן כי מאותו רגע שבו הוכרזה זכייתה, היא לא הצליחה לעצום עין בלילה. "הייתי גמורה, היה יום לא פשוט", אמרה זוכת התוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון.
בריאיון, גולן טענה כי היא אופטימית בנוגע לניצחון נוסף בתחרות המוסיקה הבינלאומית: "אפשר. אני אעשה כל מאמץ בשביל זה, זו שנה יותר קשה ואי-אפשר לדעת מה יהיה. אני רוצה להאמין שהמוזיקה מייחדת אותנו. אולי כן יש סיכוי לזכות". לצד זאת, הוסיפה גולן כי עצם היבחרה לייצג את ישראל בעולם, הוא הישג בפני עצמו. 
בהתחלה, מדינת ישראל דורגה במקום הראשון בטבלאות ההימורים של תחרות המוסיקה הבינלאומית "האירוויזיון", בשל מלחמת "חרבות ברזל". בהמשך, ישראל ירדה למקום השביעי בטבלת הדירוגים ונכון להיום, ישראל ממוקמת במקום החמישי.
בינתיים, מי שתופסת את המקום הראשון היא אוקראינה, שהפעם מייצגות את המדינה צמד מוסיקאיות שמזכירות את המילים "מאמא תרזה" בפזמון של השיר.  כמובן, שוב אוקראינה מכניסה את מאבקה הפוליטי והמדיני לתחרות השירה האירופית. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דוס פואה
    שירה 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מגיע לה לזכות
    סגור