טלוויזיה

ישראל בחרה נציגה לאירוויזיון: עדן גולן זכתה ב'כוכב הבא'

לישראל יש נציגה לתחרות בשבדיה. חצאי הגמר וגמר האירוויזיון ישודרו במאי 2024 בכאן 11 (7, 9, 11 במאי), עדן גולן מסרה בתגובה לזכייה: ״דווקא השנה יותר מתמיד אני מתרגשת לייצג את המדינה שלי באירופה. מבטיחה לעשות את המיטב ולהביא את האירוויזיון לישראל״
מערכת ice |  2
הזוכה בכוכב הבא עדן גולן (צילום פייסבוק/ הכוכב הבא, יוטיוב/ Eurovision Song Contest, שי פרנקו)
עכשיו זה רשמי. לישראל יש נציגה לאירוויזיון 2024 שייערך בשבדיה בעוד שלושה חודשים בלבד. אמש זכתה עדן גולן בתחרות "הכוכב הבא לאירוויזיון" של קשת 12, והיא תייצג את ישראל בתחרות הזמר הגדולה בעולם, בתקופה המורכבת בה נתונה מדינת ישראל.
גולן, בת 20, מתל אביב, תשתתף בחצי הגמר השני, שישודר בכאן 11 בתאריך 9 במאי 2024, ובתקווה שתעפיל לגמר (תתחילו להחזיק אצבעות מעכשיו!), תופיע בגמר הגדול, שישודר בתאריך 11 במאי.
 
השיר שעימו תייצג את המדינה באירוויזיון, ייבחר על ידי ועדה מקצועית מטעם כאן 11 וקשת 12, והשיר המייצג ייחשף במשדר חגיגי, שישודר בכאן 11 בתחילת חודש מרץ. הודעה בנושא תפורסם בימים הקרובים.
עדן גולן בת 20 מתל אביב. באודישן ביצעה את השיר "rise up" וזכתה לראשונה בכוכב הבא ב100%. לאורך העונה בלטה כשביצעה את ״beautiful” ו-״Roar". הערב בגמר ביצעה את השירים "i have nothing" ו-״I don’t want to miss a thing״. אור כהן בת 20 מראש העין. באודישן ביצעה את השיר ״נכון להיום״ של זוהר ארגוב ולאורך העונה בלטה שביצעה את ״לא ידעתי שתלכי ממני״. הערב בגמר ביצעה את השירים ״פרי גנך״ ו״crazy”. 
מיקה משה בת 16 מכפר בלום. באודישן ביצעה שיר שלה, ״חזקה יותר״. במהלך העונה בלטה עם ביצועים לשירים ״יש לך אותך״, ו״היי תום״. ביצעה הערב בגמר את השירים ״נערי שובה אליי״ ו״בוא״. דור שמעון בן 30 מבית שאן, באודישן ביצע את ״אחרי הנצח״. בלט במהלך העונה עם ביצוע מרגש ל״״עם ישראל חי״. הערב בגמר שר את ״הייתי בגן עדן״
 
הכוכב הבא לאירוויזיון, תוכנית המוזיקה המובילה בישראל, סוגרת עונה עם ממוצע של 17.4% (ללא הגמר). העונה הכי נצפת מאז 2019. כמובן שלצד הזכייה של גולן, אל המקום השני הגיעה אור כהן, אל המקום השלישי הגיעה מיקה משה. מוקדם יותר הערב סיים דור שמעון במקום הרביעי. 
לאחר הזכייה שלה, גולן מסרה בתגובה: ״דווקא השנה יותר מתמיד אני מתרגשת לייצג את המדינה שלי באירופה. מבטיחה לעשות את המיטב ולהביא את האירוויזיון לישראל״. בגמר היא העניקה ביצוע מרשים שהמשיך את העונה האדירה שסיפקה וגברה על יריביה בדרך לשבדיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עדן גולן
    Nikol 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האחת והיחידה שמתאימה לעלות על הבמה הבינלאומית ולייצג את המדינה. אורגינלית,אצילה, אלגנטית קול מלאכי.!!! Good Luck..
    סגור
  • 1.
    משחק מכור. ראו שההפקה בחרה בה (ל"ת)
    המביטה מהצד 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור