דיגיטל וטק

לחסוך זמן ולהתייעל: סיילספורס משיקה את Slack AI

סיילספורס, המובילה העולמית ב- CRM וטכנולוגית ענן, מכריזה היום על השקת Slack AI, ליצירת חווית בינה מלאכותית מהימנה ואינטואיטיבית הזמינה ישירות בפלטפורמת סלאק. כעת, לקוחות יוכלו לנצל בקלות את הידע הקולקטיבי הקיים בסלאק באמצעות חוויות מודרכות לחיפוש מופעל בינה מלאכותית, תקצירי ערוצים, סיכומי שיחות ועוד

מערכת ice | 
סיילספורס נצרת (צילום עידן כנפי)
סיילספורס, המובילה העולמית ב- CRM וטכנולוגית ענן, מכריזה היום על השקת Slack AI, ליצירת חווית בינה מלאכותית מהימנה ואינטואיטיבית הזמינה ישירות בפלטפורמת סלאק. כעת, לקוחות יוכלו לנצל בקלות את הידע הקולקטיבי הקיים בסלאק באמצעות חוויות מודרכות לחיפוש מופעל בינה מלאכותית.
יכולות החיפוש והסיכום של Slack AI יוכלו לעזור ללקוחות למצוא ולצרוך כמויות גדולות של מידע בקלות. משתמשים יכולים להפעיל יכולות חדשות אלו באמצעות אינטראקציות מונחות והקשריות, ללא צורך בלימוד מיומנויות חדשות. מעבר לכך, כל המידע מאובטח ומותאם אישית למשתמש. 
משתמשים יוכלו להתעדכן בהודעות שלא נקראו, לסכם את שבעת הימים האחרונים או להגדיר טווח תאריכים מותאם אישית לסיכום. כך למשל, משתמשים יוכלו להתעדכן במהירות לאחר היעדרות ארוכה מהעבודה, להתעדכן בפרויקט חדש, או להציע פתרון לבעיות במהירות.
 
בנוסף, משתמשים יוכלו לקבל תמצית של שיחה ארוכה בלחיצה אחת, ומקורות ברורים כלולים בכל תקציר, המאפשרים למשתמשים לצלול עמוק יותר לתוך גולת הכותרת. משתמשים יוכלו לסכם באופן מיידי את ראשי הפרקים בשיחה ואת השלבים הבאים מתוך שרשור שיחות ארוך, להתעדכן בכרטיס שירות לקוחות, או להתעדכן בפעילות של הצוות כדי לקבל מבט ממעוף הציפור על סדרי עדיפויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה