דיגיטל וטק

סונול השיקה אפליקציה חדשה: אלו ההטבות שתוכלו לקבל

סונול משיקה גרסה חדשה לאפליקציית התדלוק שפיתחה וואן דיגיטל מקבוצת וואן טכנולוגיות: בין החידושים: זיהוי אוטומטי של מיקום הרכב, תדלוק בלחיצה אחת על כפתור "תדלוק בקליק" בדומה לדלקן, ופריסה נוחה ופרסונלית של ההטבות. היקפו הכספי של הפרויקט הנו כמיליון שקלים
מערכת ice |  1
תחנת דלק סונול (צילום אבישי פינקלשטיין)
וואן דיגיטל, חטיבת הדיגיטל של  וואן טכנולוגיות (ONE) השלימה פרויקט אפיון, עיצוב ופיתוח גרסה חדשה ועדכנית לאפליקציית התדלוק של קבוצת האנרגיה סונול. האפליקציה, הזמינה להורדה חינם בחנויות האפליקציות, משרתת כיום מאות אלפי משתמשים, אשר נהנים מעתה מחוויית משתמש קלה, נוחה ומהירה יותר ומחיסכון כספי.
הפרויקט שהחל באוגוסט  2023 והסתיים בסוף ינואר 2024, בוצע על ידי וואן דיגיטל בשיתוף פעולה עם אגף מערכות המידע ואגף השיווק בסונול. בפיתוח ושדרוג האפליקציה המחודשת הושקעו כמיליון שקלים, סכום המשקף גם את העדכונים שנדרשו במערכות התומכות בפעולות התדלוק והרכישה בתחנות סונול.
 
הפרויקט החל באפיון הצרכים של סונול והמשתמשים שלה, ובהתאם - תכנון מחדש של תהליך התדלוק והרכישה, חוויית הלקוח ועיצוב המסכים. טכנולוגיית נייטיב (Native ) בה נעשה שימוש בתהליך הפיתוח, מאפשרת להשתמש במכשיר הנייד במצבי אונליין ואופליין ולקיים תקשורת דו- סטרית עם הלקוח. יישומי מובייל נייטיב עדיפים כאשר נעשה שימוש תכוף ביישום, על פני גרסאות Web שצריך לחפש את הקישור אליהם כאשר רוצים להשתמש בהם.
אפליקציית סונול המחודשת מאפשרת זיהוי אוטומטי של מיקום הרכב בתחנת סונול, ותחילת התדלוק בלחיצה אחת על כפתור "תדלוק בקליק", הפותחת את המשאבה לצידה הרכב נעמד, בדומה לרכב עם דלקן. בנוסף, בגרסה החדשה מוצגת פריסה נוחה יותר של סל ההטבות המוצעות ללקוח בחנות הנוחותSogood, בדגש על הטבות ייחודיות ופרסונליות לכל משתמש בהתאם לצבירת נקודות goods שלו.
כעת הלקוח יכול לממש הטבות ומבצעים באפליקציה, גם בזמן התדלוק. גם בגרסה החדשה, מצטרפים חדשים מקבלים מתנת הצטרפות לבחירה, נקודות goods מתנה למוסיפים כרטיס אשראי, תשלום מופחת על בנזין 95 , וצבירת נקודות goods בכל תדלוק. בנוסף, הטבות ומבצעים בלעדיים לחברי האפליקציה.
יורם מרציאנו, מנהל אגף טכנולוגיות המידע, סונול: "אנו פועלים ומשקיעים רבות בהנגשת חוויית המשתמש של אחת הפעולות היום-יומיות ביותר - תדלוק הרכב. חשוב לנו לענות על הצרכים של לקוחותינו, החיים לרוב בקצב חיים גבוה ודיגיטלי ולהפוך גם את התדלוק עצמו וגם את מימוש ההטבות לפעולות נוחות ואינטואיטיביות. שיתוף הפעולה עם וואן דיגיטל אפשר לנו העמקה בצורכיהם של לקוחותינו ומציאת פתרונות טכנולוגיים לכל אתגר בדגש על חוויית משתמש מהירה, קלה ונוחה".
שרית לזינגר, סמנכ"לית מוצר, חטיבת וואן דיגיטל בוואן טכנולוגיות: "פיתוח אפליקציה צרכנית, בדגש על פעילות חיונית כמו תדלוק רכב, זו משימה הדורשת מומחיות וירידה לפרטים במגוון תחומים. לכן, מעבר ליישום הטכנולוגי, חשוב לבצע פרויקט כזה  מנקודת מבט הלקוח, כדי לוודא התאמה מדויקת לצרכיו. צוות וואן דיגיטל נדרש להשקיע תשומת לב מרבית בשלב האפיון ולהתייחס לדקויות הקשורות לצרכים של הלקוח מחד ולהרגלים ולציפיות המשתמשים מאידך. אפליקציית סונול החדשה תוכננה על ידינו בקפדנות רבה, תוך שימת לב ומיקוד בכל שרשרת האספקה מקצה לקצה. היא מאפשרת חווית משתמש איכותית ויעילה יותר ותומכת בתדמיתה של סונול כחברה המספקת שירות קריטי ונדרש לצרכנים. אנו שמחים על הבחירה בנו לביצוע פרויקט מאתגר זה ומברכים את סונול על ההשקה המוצלחת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין חדש באפליקציה, זו רק פרסומת
    משתמש באפליקציה 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמשתמש ותיק של האפליקציה, רק הגרפיקה השתנתה. הכתבה היא רק פרסומת.
    סגור