דיגיטל וטק

העדכון של מיקרוסופט נחשף: כך המחשב שלכם ישתנה

בחברה מעוניינים להקל על משתמשי ווינדוס 11 בעזרת עדכון חדש למערכת ההפעלה האהובה. העדכון התגלה על ידי בודקים שקיבלו את עדכון התוכנה האחרון
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום unsplash, Magma Images)
מיקרוסופט נמצאת בתהליך בדיקה לעדכון חדש שצפוי להקל על חיי המשתמשים במערכת ההפעלה הפופולרית של החברה, Windows 11. על פי אתר Windows Central, חברת הענק מעוניינת לאפשר למשתמשים לעדכן את המערכת ללא צורך בהפעלה מחדש של המחשב.
ב-Windows Central טוענים כי בודקים גילו את האפשרות החדשה שצפויה להיקרא "עדכונים חמים". הבודקים עוד סיפרו לאתר כי זהו מנגנון ל"עדכון קוד של תהליך הפועל בזיכרון, מבלי להפעיל אותו מחדש."
 
מיקרוסופט ממשיכה בקו שהיא מובילה בתקופה האחרונה במחלקות נוספות בחברה. על פי דיווח של The Verge, החברה תאפשר לשחקנים להשתמש בפלאפונים האישיים שלהם כבקר משחק ל-Xbox דרך אפליקציה ייעודית לנייד.
במיקרוסופט החלו לבדוק בגרסת הבטא האחרונה ששוחרה את האופציה להטמיע בקר וירטואלי בכפתורי מגע על גבי המסך הסמארטפונים. חשוב לציין כי החברה מציעה אופציה לגיימרים את היכולת לשלוט מרחוק בקונסולות ובכך לבצע פעולות רבות, ביניהן: להוריד עדכונים למשחקים, לשלוט בהגדרות ועוד.
כמו כן, התוספת המדוברת כבר זמינה בשירותי Xbox Cloud Gaming, ובכך היא מאפשרת למשתמשים להשתמש בפלאפון שלהם כשלט לכל דבר ועניין. התכונה הזו תהיה זמינה הן למשתמשי אנדרואיד והן למשתמשי IOS.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה