דיגיטל וטק

שלושה חודשים חינם באפל מיוזיק? אין זו אגדה

מסתבר שמי שמתחיל לשלם עבור מנוי חודשי לאפל מיוזיק לאחר חודש אחד בחינם קצת פראייר. באמצעות פעולה אחת פשוטה ניתן לקבל שלושה חודשים בחינם לשירות. זאת, במידה שיש לכם אייפון או אייפד ועד כה לא נרשמתם לשירות 
מערכת ice | 
אפל (צילום vecteezy)

בניגוד לרוב שירותי הזרמת האודיו, באפל מיוזיק לא ניתנת אפשלרות להאזנה בחינם לקטלוג העצום כמנוי במסלול עם פרסומות. משתמש חדש מתבקש לספק אמצעי תשלום לאחר החודש הראשון, אותו הוא מקבל בחינם, להתרשמות, ומהחודש השני והלאה עליו לשלם סכום חודשי של 21.90 שקל בחודש - מה שמאפשר גישה לקטלוג ללא הגבלה ואיכות שמע גבוהה בפורמט דולבי אטומס. 
האמור לעיל תקף לגבי משתמשים חדשים בלבד. משתמשים חוזרים חייבים לשלם עבור השירות כבר מהחודש הראשון. ואולם, קיימת פעולה מסוימת, שאפילו מומלצת על ידי אפל, המאפשרת למשתמשים חדשים לקבל מנוי בחינם למשך שלושה חודשים. על מנת לאתחל את הפעולה יש צורך באייפון או באייפד, כך שעבור משתמשי אנדרואיד הטריק פחות רלוונטי. 
 
על מנת ליהנות מחודשי החינם יש לפנות קודם כל לאפליקציית זיהוי השירים שאזאם, שנמצאת בבעלות אפל ומסונכרנת היטב עם האקוסיסטם של החברה. לאחר מכן יש להיכנס להגדרות המכשיר ושם לחפש, את הצלמית של שאזאם, ללחוץ על "+" ולהעביר את האפליקציה לרשימת "פקדים כלולים". 
לאחר מכן יש להשמיע מוזיקה ממקור אודיו אחר, סמוך לאייפון, ולתת לשאזאם לזהות את השיר. לאחר הזיהוי, תיפתח המכשיר האופציה להשמיע את השיר באמצעות אפל מיוזיק ולצדה הצעה להמטרף לשירות הסטרימינג בחינם לשלושה חודשים. 
משם תתבצע העברה אוטומטית לאפל מיוזיק, לטובת בדיקה האם המשתמש זכאי להטבה או לא. במידה שהמשתמש עדיין לא ניצן את חודש תהחינם ולא נרשם תלאפליקציה עם אמצעי תשלום, קרוב לוודאי שהוא יהיה זכאי וייקבל שלולשב חודשי התנסות בחינם במקום חודש אחד. הערה חשובה: ניתן לבצע את הפעולה פעם אחת בלבד. לאחר מכן אפל חוסמת את האפשרות. האזנה נעימה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה