דיגיטל וטק

מדגדג את השיא: הביטקוין הגיע ל-59 אלף דולר

המטבע הדיגיטלי נהנה מהתעוררות מחודשת של שוק הקריפטו ומכניסתם של משקיעים מוסדיים רבים לענף בעקבות הקמת קרן בארה"ב להשקעות צמודות ביטקוין. על פי אנליסטים, בהחלט ייתכן שהשיא, העומד כיום על 68,769 אלף דולר, יישבר בהמשך השנה, ובגדול 
רועי בהריר-פרל | 
קריפטו (צילום shutterstock)
מחירה של יחידת ביטקוין הגיע ליותר מ-59 אלף דולר, כחלק מהתעוררות מחודשת בשוק הקריפטו הכללי. נכון לרגע זה, מחירו של ביטקוין בודד עומד על 59,140 דולר - זינוק של 5% ביממה - כשהמטבעות הדיגיטליים המובילים מזנקים ב-15% בשבוע האחרון וב-40% בחודש האחרון. כרגע, בכל אופן, הביטקוין נמצא במרחק של 14% בלבד משיא השווי שלו בכל הזמנים, 68,789 דולר, אליו הגיע המטבע בנובמבר 2021. 
הזינוק במחיר הביטקוין נובע מכך שהמטבע ממשיך להוות אטרקציה פיננסית עבור משקיעים מוסדיים. מאז ה-10 בינואר השנה, כשהשקעה במטבעות אלה קיבלה אור ירוק מהוועדה לניירות ערך בארה"ב בדמות הקמת קרן ייעודית שצמודה למדד המטבע הדיגיטלי. מאז, הגיע שווי ההשקעות בביטקוין ל-6.7 מיליארד דולר, עם ממוצע של 210 מיליון דולר ליום. 
 
במהלך השבוע שעבר הגיע הסחר בביטקוין ללא פחות מ-2.4 מיליארד דולר שהושקעו במטבע - בעיקר דרך בתי ההשקעות של בלאקרוק ושל פידליטי, דרכם הושקעו 1.6 מיליארד דולר ו-648 מיליון דולר, בהתאמה. 
כאמור, הזינוק במחיר הביטקוין הוא גם תוצאה של התעוררות כללית בשוק הקריפטו, לרבות הסחר במטבע הדיגיטלי השני בחוזקו - את'ריום - שהוסיף 3% לערכו ביממה האחרונה ומחיר יחידה שלו עומד כעת על 3,335 דולר ומשקף זינוק של יותר מ-45% בחודש. 
על פי גופי אנליזה פיננסית רבים, ביניהם מטרקיספורט, הביטקוין עשוי בהחלט להגיע לשווי של 63 אלף דולר כבר במהלך החודש הקרוב, שהקטליזטורים לכך רבים: הקרן של רשות ניירות הערך האמריקאית, ההתעוררות הכללית של שוק הקריפטו ואירוע חציית הבלוקים שיתקיים בהמשך השנה, שמעלה באופן מסורתי את ערך המטבע.
על פי אנליסטים אחרים, ביניהם בית ההשקעות ברנשטיין, הביטקוין עשוי לשבור את שיא השווי שלו בכל הזמנים ולהגיע כבר השנה לסביבות ה-70 אלף דולר ואף מעבר לכך. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה