דיגיטל וטק

טיקטוק חוטפת קנס של 10 מיליון אירו: זו המדינה שהסירה את הכפפות

עוד ועוד מדינות מתחילות להילחם ברשת החברתית טיקטוק, והפעם זו איטליה, אחרי שרשות התחרות במדינה החליטה להשיט עליה קנס של 10 מיליון אירו, אחרי שלטענתה היא לא שולטת בהפצת תוכן שמאיים על שלומם של קטינים ברשת
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay, shutterstock)
מדינות רבות בעולם החלו להטיל סנקציות על הרשת החברתית טיקטוק, זאת בעקבות הטיפול הלקוי שלה לטענתן בהגנה על ילדים ברשת. מי שהחליטה להסיר את הכפפות ולהיכנס ברשת החברתית הסינית היא ממשלת איטליה, כאשר רשות התחרות בה הטילה על טיקטוק קנס של 10 מיליון אירו בעקבות טענה כי היא לא שולטת בהפצת תוכן שמאיים על שלומם של קטינים ברשת.
בהצהרה שמסרה רשות התחרות לתקשורת נאמר כי "הפלטפורמה לא נקטה באמצעים נאותים כדי למנוע הפצת תוכן מזיק לקטינים", והוסיפה כי האלגוריתמים שלה "מציעים מחדש באופן שיטתי למשתמשים תוכן לא ראוי".
 
כזכור, אתמול (חמישי) נודע כי המאבק של הממשל האמריקאי נגד הרשת החברתית הסינית טיקטוק שנמצאת בבעלות ByteDance, עולה שולב, זאת לאחר שבית הנבחרים האמריקאי אישר ברוב קולות את הצעת החוק שתאסור על השימוש בטיקטוק ברחבי ארה"ב. על פי פרטי החוק החדש, ממשל ביידן הציב ל-ByteDance, אולטימטום של חצי שנה למכור את טיקטוק לחברה לא סינית ובמידה והדבר לא יתרחש, טיקטוק תאלץ להיפרד מהשוק האמריקאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה