דיגיטל וטק

גוגל בצעד דרמטי: פיטרה עשרות עובדים בגלל המחאות נגד ישראל

בהמשך להפגנה הסוערת במשרדי גוגל בקליפורניה, במסגרתה עובדים התבצרו כ-9 שעות במשרד המנכ"ל, בחברה פיטרו 28 עובדים שמחו נגד השירותים שחברת הטכנולוגיה מעניקה לישראל ולצה"ל
מערכת ice | 
עובדים פרו פלסטינים מחו נגד החברה (צילום shutterstock)
אתמול (רביעי) גוגל פיטרה 28 אנשים לאחר שהפגינו מספר פעמים נגד ישראל. ב-CNBC מפרסמים כי העובדים מחו נגד חברת הענק שמספקת לישראל ולצה"ל שירותי מחשוב ענן ובינה מלאכותית.
 
פיטורים אלו מגיעים בהמשך ישיר לאירוע חריג שהתקיים במשרדי החברה בו עובדים פרו פלסטינים הסתערו על המשרדים בקליפורניה, כדי למחות נגד חוזה של 1.2 מיליארד דולר עם ישראל.
העובדים לבשו מטפחות ערביות מסורתיות, פרצו למשרדו של המנהל הבכיר בחברה ושידרו את מחאתם בלייב בפלטפורמת Twitch בעוד שעובדים אחרים ערכו ישיבה נוספת במקום כדי למחות על הקשרים של ענקית הטכנולוגיה עם ממשלת ישראל. העובדים התבצרו במשך 9 שעות במשרד, כאשר בסופו של דבר המשטרה והבאבחה הצליחו לפנות אותם מהמקום, כאשר חלק מהם אף נעצרו. כעת כאמור, יצאה גוגל בצעד חריף נגד אותם עובדים ופיטרה אותם.
בטוויטר השתמשו המוחים בסלוגן: "אין טכנולוגיה לאפרטהייד", תוך כדי שהם פורצים למשרדו של תומאס קוריאן, מנכ''ל סאנוויל של טוויץ' גוגל קלאוד שבקליפורניה. העובדים קראו וצעקו הצהרות המגנות את החברה המוכרת נגד החוזה שלה עם ממשלת ישראל, אותה מאשימה הקבוצה בביצוע "רצח עם", בשל הטענות שלהם על ההפצצות של ישראל ברצועת עזה בעקבות ה-7 באוקטובר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה