דיגיטל וטק

אפל מחזרת אחר OpenAI: כך ייראה האייפון החדש של ענקית הטכנולוגיה?

אפל החלה במגעים מתקדמים עם חברת OpenAI במטרה להוסיף תכונות המבוססות טכנולוגיית בינה מלאכותית למערכת ההפעלה של מכשירי האייפון החדשים. לצד המגעים עם OpenAI, אפל החלה לחזר אחר אלפבית על רישוי של הצ'אטבוט Gemini
מערכת ice | 
אייפון (צילום unsplash)
OpenAI הידועה כמעבדת מחקר של בינה מלאכותית השואפת לפתח טכנולוגיית AI בכדי לקדם ולפתח את האנושות, החלה בשיחות מתקדמות עם ענקית הטכנולוגיה אפל, אשר מעוניינת להוסיף תכונות חדשות בעלות טכנולוגיית AI למכשירי האייפון. 
על פי הדיווח של סוכנות הידיעות בלומברג, נודע כי השתיים החלו לדון בתנאים של הסכם פוטנציאלי אשר במסגרתו תכונות של חברת OpenAI ישתלבו ב-iOS 18, הידועה כמערכת ההפעלה הבאה של מכשיר האייפון.
על פי הדיווח, מטרת אפל הינה לבצע את השינוי המשמעותי במערכת ההפעלה במכשירי האייפון עוד השנה. לצד המגעים המתקדמים עם מעבדת המחקר המפורסמת, אפל מחזרת אחר אלפבית על רישוי של הצ'אטבוט Gemini. 
עוד מדווחת סוכנות הידיעות, כי אפל עדיין לא החליטה באופן סופי עם אילו ענקיות היא תשתף פעולה וייתכן שבסופו של דבר היא תבחר בספק אחר של טכנולוגיית בינה מלאכותית שאינו גוגל או מעבדת המחקר  OpenAI. עוד דווח כי מערכת ההפעלה הבאה של אייפון תכלול מספר פיצ'רים המבוססים על מודל שפה גדול ופנימי של אפל – מדובר בתוכנית בינה מלאכותית מיוחדת שתוכל ליצור טקסט. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה