דיגיטל וטק

אפל באירוע החשיפה הרשמי: אלו החידושים שהמשתמשים יקבלו

השבוע ייערך אירוע החשיפה הרשמי של אפל, בו היא תציג כמה מהפיתוחים עליהם היא עובדת. במרכז ההשקה: דגמי אייפדים חדשים, שדרוג ל-Apple Pencil, מקלדת חדשה, וגם: האם משקפי המציאות המדומה יגיעו לישראל?
מערכת ice | 
מוצרי אפל (צילום shutterstock)
ביום שלישי הקרוב בשעה 17:00 ייערך אירוע החשיפה של אפל, שבו היא תציג מגוון של מוצרים ואביזרים חדשים. האירוע נחשף למסקרן במיוחד עבור חובבי דיגיטל רבים, במהלכו אנו זוכים לראות כמה מהפיתוחים עליהם ענקית הטכנולוגיה עובדת. אז מה אנחנו יודעים עד כה בנוגע למה שייחשף באירוע?
אפל צפויה להציג דגמי iPad Pro חדשים אשר יכללו גם צגי OLED גדולים, אשר צפויים לשפר את נראות המסכים, לשפר את יעילות החשמל ועוד. הם יהיו זמינים בגודל של 11.1 אינץ' ו-12.9 אינץ', והם צפויים להיות דקים יותר מקודמיהם. עדיין לא ברור איזה שבב ישולב באייפדים, אך קיים הסיכוי כי הם יצוידו בשבבי M4 המתקדמים אשר ממוקדים בבינה מלאכותית.
 
גם האייפד אייר צפוי לקבל שדרוג, כאשר הדגם הראשן שיושק יהיה בגודל של 10.9 אינץ' והשני יגיע בגודל של 12.9 אינץ'. הוא יהיה מעט עבה יותר מהאייפד פרו ותהיה לו מסגרת עבה יותר. בנוסף, ה- Apple Pencil צפוי לקבל גם הוא שדרוג, כאשר הוא יעניק למשתמשים חווית לחיצה ריאליסטית יותר. "מקלדת הקסם" של אפל תחודש גם היא, ותהיה בעלת מסגרת חזקה עשויה מאלומיניום. משקפי המציאות המדומה של אפל צפויים להיות משווקות למדינות נוספות, אך הם עדיין לא יגיעו לישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה