השוק

אפל מאוכזבת? ההשקעה נחתכה ב-13% - וזה ממש לא הסוף

ענקית ההשקעות ברקשייר האת'ווי ציינה כי הנתח בו היא מחזיקה ביצרנית הסמארטפונים הצטמצם ב-750 מיליון מניות, אשר שוויין מסתכם ב-135 מיליארד דולר. מדובר בהיקף ההשקעה הנמוך ביותר של ברקשייר באפל, חרף היותה אחת מהמניות החביבות על איל ההון וורן באפט
מערכת ice | 
אפל (צילום pixabay)
בכנס משקיעים שערכה הבוקר (שבת) ענקית ההשקעות של וורן באפט ברקשייר האת'ווי, נחשף כי החברה חתכה את השקעותיה בענקית הטק אפל ב-13%. נתח החברה באפל עומד כעת על 790 מיליון מניות אשר שוויין מסתכם ב-135.4 מיליארד דולר. ברקשייר האת'ווי מכרה אפוא ברבעון הראשון של 2024 מניות בשווי של 39 מיליארד דולר. 

במהלך הכנס, שנערך באומהה, ברקשייר חשפה גם את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון. חרף העובדה שמדובר בהיקף ההשקעה הנמוך ביותר של החברה באפל מאז החלה להשקיע ביצרנית הסמארטפונים, מדובר עדיין באחזקה הגדולה ביותר של ברקשייר עצמה בחברה כלשהי. 
 
באפט ציין בעבר כי אפל היא ההשקעה השנייה החביבה עליו, לאחר ההשקעה בעסקי הביטוח בהם ברקשייר נחשבת מובילה. בחודש פברואר, באפט, הידוע בכינויו "האורקל מאומהה", מכר כ-1% ממניות חברת אפל שהוחזקו על ידי ברקשייר האת'ווי. אסיפת בעלי המניות שנערכה היום היא אירוע שבו משתתפים המוני משקיעים מרחבי העולם. באפט הוא תורם גדול של המפלגה הדמוקרטית, והוא עשוי לסייע לנשיא ג'ו ביידן לזכות בניצחון בעיר הבית של באפט, אומהה, שם מתקיימת האסיפה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה