דיגיטל וטק

האייפון המתקפל הראשון בהיסטוריה בדרך? בשורה מטורפת ללקוחות אפל

אפל, ענקית הטכנולוגיה, מנסה להיצמד ליריבותיה ובתשובה לסמארטפונים המתקפלים של סמסונג, היא עובדת על פיתוח של אייפון מתקפל שעשוי לצאת לאוויר העולם כבר ב-2026, כשאס טיפוס שלו ייצא כבר בסוף 2025. אז מה זה כולל וכמה בדיוק זה יעלה לכם?
מערכת ice | 
אייפון מתקפל (צילום 9to5mac)
על רקע הגדילה של חברות הטכנולוגיה המתחרות, אפל, ענקית הטכנולוגיה, מנסה להיצמד ליריבותיה עם פיתוחים כאלה ואחרים, כשהיא למשל מנסה להחדיר את הבינה המלאכותית בטכנולוגיה שלה.
בנוסף, בחודשים האחרונים ישנן שמועות כי אפל מנסה להשיב "מלחמה" לסמסונג, ולייצר את האייפון המתקפל הראשון בהיסטוריה. כעת, באתר 9to5Mac נחשף כי השמועות נכונות לכאורה ואפל אכן עובדת על האייפון המתקפל הראשון שלה. 
 
האנליסט ג'ף פו מחברת ההשקעות Haitong International Securities, טען כי אפל תוציא לאור את האייפון המתקפל כבר בקרוב. בדוח שכתב ונחשף באתר נכתב כי אפל אכן עובדת כבר על אותם מכשירים מתקפלים, וכי תחילה היא תצא בייצור המוני של מכשיר מתקפל בגודל של  20.3 אינץ', שהוא זה שייצא בסוף 2025 ויהיה מאין אב טיפוס של האייפון המתקפל, ואילו בשנת 2026, מספר חודשים מאוחר יותר, ענקית הטכנולוגיה תשיק את האייפון המתקפל.
עוד נטען בדוח כי המכשיר החדש של אפל יציק "ליין אפ חדש לאפל המיועד לשוק האולטרה-איכותי", כך שניתן להסיק מכך כי עלות האייפון המתקפל עשויה להיות גבוהה.  למרות זאת, בדוח גם נכתב כי צריך לקחת את הדברים בפרופורציה: " היינו מתייחסים לדוח הזה בספקנות כרגע. ובכל זאת, כיף לדמיין איך יכול להיראות עולם שבו אפל מייצרת מתקפלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה