דיגיטל וטק

על הכוונת של סמסונג הקיץ: טבעת חכמה ושעונים חדשים

סמסונג צפויה לחשוף הקיץ מגוון מוצרים חדשים, כולל שעונים חכמים משודרגים, מכשירים מתקפלים וטבעת חכמה חדשה. כל הפרטים על השיפורים המפתיעים שיביאו המוצרים החדשים

רפאל בן זקרי | 
סמסונג תחשוף טבעת חכמה (צילום shutterstock, יוטיוב/ TechTalkTV)
הקיץ מתקרב, ואיתו ההשקות המעניינות המחכות לנו השנה מצד ענקיות הטכנולוגיה. דיווחים חדשים מצביעים על כך שענקית הטכנולוגיה הקוריאנית סמסונג צפויה להציג בקרוב שעון חכם חדש מסדרת Galaxy Watch ומוצר חדשני בדמות טבעת חכמה, לצד הדור השישי של סדרת המתקפלים שלה.
על פי ההדלפות, לסדרת השעונים השנה יצטרפו שני דגמים חדשים. הראשון הוא Galaxy Watch 7 Ultra המשודרג עם אפשרויות מתקדמות ונפח אחסון של 32GB, והשני הוא גרסת כניסה לשוק, Galaxy Watch FE. הצפי הוא שהשעון הרגיל, Galaxy Watch 7 יכלול מטען משופר עם קצב טעינה מהיר יותר בכ-50% לעומת הדגם הקודם, מה שיאפשר לטעון את השעון החכם בצורה מהירה יותר, תוך כ-45 דקות בלבד.
לעומת זאת, גרסת הכניסה, FE עשויה לא ליהנות מהטכנולוגיה החדשה ותסתפק במטען 5W, איטי אפילו יותר מהדגם הקודם שהושק בשנה שעברה, עם מהירות טעינה של עד 3 שעות. זו עשויה להיות החלטה לא נבונה מצד סמסונג ועלולה לגרום לקונים להעדיף את הדגם הוותיק על פני הגרסה החדשה הזולה.

סמסונג צפויה להשיק מכשירים חדשים נוספים, בהם צמד המכשירים המתקפלים Galaxy Z Flip 6 ו-Galaxy Z Fold 6, הצפויים להגיע עם מסך מתקפל משופר ללא קפל בולט, מעבד Snapdragon 8 Gen 3 וסוללות גדולות יותר. אך המוצר המרתק והחדשני ביותר שסמסונג מתכננת להשיק על פי הדיווחים הוא הטבעת החכמה Galaxy Ring. טבעת זו צפויה להתחרות בטבעת החכמה של חברת Oura, ומחירה הצפוי הוא בין 300 ל-350 דולרים. סמסונג נוקטת בגישה חדשנית בשוק הלביש ועשויה להציע גם מנוי חודשי לטבעת בעלות של פחות מ-10 דולרים בחודש, כנראה לצורך תוכנות ושירותים משלימים.
לקראת אירוע ה-Unpacked שצפוי להתקיים ב-10 ביולי, סמסונג צפויה לחשוף פרטים רשמיים נוספים על המוצרים החדשים שלה ועל המחירים המדויקים שלהם. אך כבר מעכשיו ניתן להבין את המגמה של סמסונג להתמקד הקיץ במוצרים לבישים ובמכשירים מתקפלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה