דיגיטל וטק

האם המכשיר המתקפל הבא של סמסונג צפוי לאכזב?

ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית עומדת להשיק הקיץ את המכשירים המתקפלים Galaxy Z Flip 6 ו-Galaxy Z Fold 6, אולם השמועות לא צופות שדרוגים משמעותיים לאחד מהם
רפאל בן זקרי | 
סמארטפון מתקפל Galaxy Z Flip3 (צילום סמסונג)
הקיץ מתקרב, ואיתו השמועות על ההשקות של הטלפונים המתקפלים הבאים של סמסונג, Galaxy Z Flip 6 ו-Galaxy Z Fold 6. בעוד שהאחרון עשוי לכלול שדרוגים פוטנציאליים, לא צפוי כנראה שדרוג משמעותי ל-Galaxy Z Flip 6.
לאחר ששני הדגמים הקודמים חוו לא מעט בעיות, סמסונג הציגה בשנה שעברה שדרוג משמעותי ל-Z Flip 4, עם מסך גדול יותר בחזית המכשיר, וגם עמידות משופרת במיוחד לציר המתקפל שלו. אולם השנה, נראה שסמסונג עשויה להתקשות לשחזר את ההישגים הללו, והדגם החדש צפוי להיות עדכון איטרטיבי בלבד, שיתבלט בעיקר כהמשך ישיר ל-Galaxy Z Flip 5.

עד כה, הדיווחים הבולטים סביב ה-Galaxy Z Flip 6 מתמקדים במסך פנימי וחיצוני מעט גדולים יותר. עם זאת, לא צפויים שינויים או שדרוגים משמעותיים אחרים, מה שעלול שלא לשפר באופן מהותי את חוויית המשתמש הכללית, לעומת השדרוגים המשמעותיים שהוצגו ב-Z Flip 5.
בעוד שסמסונג ביצעה שיפורים משמעותיים במנגנון הציר בסדרת המתקפלים הקודמת בניסיון להפחית את הכפל הבולט באמצע המסך, נראה שהפעם החברה לא תתאמץ מעבר לכך. הכפל במסך עשוי להופיע גם בדור השישי של המכשיר, כאשר החברה עשויה להתמקד בהמשך הפיתוח של המכשירים הקיימים במקום להביא לשוק חידושים פורצי דרך השנה. זאת בזמן שהמתחרות של סמסונג מצליחות להציע מכשירים בעלי מסכים ללא כפל בולט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה