דיגיטל וטק

סמסונג מאריכה את ההטבה: מי זכאי לקבל מסך חדש בחינם?

תופעת "הקו הירוק" שפגעה בדגמי Galaxy ממשיכה להטריד משתמשים. אבל, סמסונג מפתיעה במהלך נוסף ותאפשר החלפה חינמית של המסך עד ספטמבר 2025. מי זכאי, ואיך מנצלים את ההטבה בזמן?
רפאל בן זקרי |  5
סמסונג (צילום shutterstock)
סמסונג הודיעה על הארכה של מועד ההחלפה החינמית למסכים בדגמים שנפגעו מתופעת "הקו הירוק" – תקלה מוכרת במסכי מכשירים מהסדרות Galaxy S21, Galaxy S21 FE ו-Galaxy S22 Ultra, שמתבטאת בקווים ירוקים או ורודים אנכיים המופיעים על המסך ללא סיבה נראית לעין, והפתרון היחיד כיום הוא החלפת המסך כולו.
בתחילה, סמסונג הודיעה על תכנית להחלפה חינמית של המסכים שנפגעו עד ספטמבר 2024. מועד זה הוארך מאוחר יותר עד לסוף דצמבר. כעת נמסר מהחברה כי ההחלפה תתאפשר עד ל-30 בספטמבר 2025.
למרות שלא פורסמה רשימה מלאה של המכשירים הזכאים להחלפה, ככל הנראה ההטבה ממשיכה לחול על אותם דגמים שכבר אושרו בעבר – Galaxy S21 על שלל דגמיו, Galaxy S21 FE ו-Galaxy S22 Ultra. 
במסגרת המהלך, לקוחות יקבלו את המסך החלופי ללא עלות, אך יתבקשו לשלם את עלות העבודה ולהציג את חשבונית הרכישה המקורית. סמסונג לא התחייבה להאריך את התוכנית מעבר למועד החדש, ולכן מומלץ למשתמשים שטרם פנו לטיפול לנצל את ההזדמנות ולטפל בתקלה עוד לפני תום התקופה.
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אני עובד סמסונג - זה לא נכון
    עובד סמסונג 08/2025/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני עובד בסמסונג - אני אבהיר לחדשים כאן, זה תקף רק במדינת הודו. לא בישראל ולא בשום מקום אחר בעולם, זה שירות שקיים בהודו שנים ואין לו שום קשר לפס הירוק לא יודע מאיפה הפלצתם את זה. לקוחות מגיעים אלינו בלי סוף בגלל הכתבה ועוד כמה כתבות המטעות האלה - תפסיקו עם זה ותעשו סקר ובדיקה לפני שאתם מפרסמים שטויות. למי שיש תופעת פס ירוק - צריך לפנות למעבדה רשמית או לא רשמית לבחירתו. סמסונג לא לוקחת אחריות בעניין מכיוון שזו לא בעיה שידועה לנו במוצרים , המוצרים עובירם בקרות איכות מחמירות ולפנות לנציג לא יעזור. זה מעבדה בלבד.
    סגור
  • 4.
    וזו התשובה שקיבלתי
    תשובת סמסונג 07/2025/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מדובר ביוזמה מקומית של סמסונג הודו, שמתייחסת לדגמים מסוימים שנמכרו שם. המכשירים המשווקים בהודו נבדלים מבחינת חומרה ממכשירים שנמכרים בישראל בייבוא רשמי, ולכן זה לא רלוונטי למכשירים בישראל. חשוב לדעת שפס ירוק יכול להיגרם גם ממכה או נפילה, ולא תמיד מעיד על תקלה במכשיר. בגלל זה, כל מקרה כזה נבדק באופן פרטני במעבדה מורשית – כדי לוודא מה מקור הבעיה ומה הפתרון הכי נכון עבורך.
    סגור
  • 3.
    צריבת מסך
    י 04/2025/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה אם כל הצריבות מסך ? כלום לא עשו אם זה העיקר הייתה תביעה ייצוגית שלא ראינו ממנה כלום אני לא מתקרב לסמסונג גם אם יתנו לי אותו במאה שקל שירות גרוע ביותר ולא אמין
    סגור
  • 2.
    זה לא נכון לישראל!
    תביעה 04/2025/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סמסונג ישראל ביקשו קישור כי זה הטעייה זה לא קיים בישרלא ממליץ לציין או למחוק את הכתבה,
    סגור
  • 1.
    ומה לגבי גלקסי s22? (ל"ת)
    איתי 04/2025/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור