דיגיטל וטק
סנאפצ'אט מאבדת מיליון משתמשים: זו ההחלטה הדרמטית שקיבלה
למרות זינוק בהכנסות, Snap מתמודדת עם נטישה בצפון אמריקה ומבטלת את תכנית העיצוב החדשה לאפליקיציה. מה עומד מאחורי השינוי המפתיע – והאם המהלך יספיק להציל את סנאפצ'ט?

Snap, מי שעומדת מאחורי אפליקציית סנאפצ'אט פרסמה את תוצאות הרבעון הראשון של 2025, עם הכנסות של 1.36 מיליארד דולר ברבעון הראשון – עלייה של 14% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, הודות להתחזקות שירות המנויים +Snapchat ושיפורים בפלטפורמות הפרסום שלה. אולם במקביל לדו"ח ולהישגים, החברה הודיעה על שינויים משמעותיים בתוכניותיה לעתיד.
החברה הבהירה כי היא מבטלת את התוכנית להשקת גרסה מפושטת של האפליקציה. ההחלטה מגיעה שבעה חודשים לאחר שהחברה החלה בניסוי של עיצוב חדש, שכלל צמצום מספר הלשוניות באפליקציה לשלוש בלבד: צ'אט, מצלמה ופלטפורמת הווידאו Spotlight.
לדברי מנכ"ל Snap, אוון שפיגל, החברה למדה רבות מהניסוי אך גילתה כי המשתמשים הוותיקים והפעילים ביותר התקשו להתרגל לעיצוב המצומצם, שהקשה על הגישה למפות ולסיפורים. בעקבות זאת, Snap תתחיל לבדוק עיצוב חדש הכולל חמש לשוניות, במטרה לשמר את סימני ההיכר למשתמשים.
במכתב למשקיעים נמסר כי הבלטת לשונית Spotlight ושילוב סטוריז של חברים בתוך הצ'אטים תרמו לעלייה משמעותית בצפיות בתכנים, במיוחד בקרב משתמשים מזדמנים. לכן, העיצוב החדש ישלב בין החוויות המוכרות לבין דגשים חדשים לגישה מהירה יותר לפלטפורמות התוכן המרכזיות.
עוד ב-
ההחלטה מגיעה בתקופה מאתגרת עבור Snap, לאחר שברבעון האחרון איבדה מיליון משתמשים פעילים יומיים בצפון אמריקה. נכון לסוף הרבעון, עמד מספר המשתמשים היומיים באזור זה על 99 מיליון. עם זאת, ברמה הגלובלית ממשיכה החברה להתרחב, עם 460 מיליון משתמשים יומיים בעולם – עלייה של 38 מיליון לעומת השנה שעברה, ומעל 900 מיליון משתמשים חודשיים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה