דיגיטל וטק

גוגל מרעננת את פניה לאחר כעשור: השינוי שביצעה במותג

לאחר כעשור, חברת הענק מרעננת את הלוגו באות "G" שמאפיין את האפליקציות של המותג. בשינוי החדש שביצעה הצבעים מתמזגים זה עם זה ונראה לעין תוסס וצבעוני יותר
מערכת ice | 
גוגל (צילום shutterstock)
גוגל מתחדשת ומרעננת את סימן ההיכר שלה. לאחר כעשור, חברת הענק משנה מעט את הלוגו החדש "G" בפלטפורמות השונות. 
גוגל מעדכנת כעת את הסמל כך שכבר לא יהיו ארבעה חלקים בצבע אחיד. בשינוי החדש הצבעים מתמזגים זה עם זה. אדום מתמזג עם צהוב, צהוב לירוק וירוק לכחול. נכון לעכשיו, הלוגו חדש של החברה רק עודכן באפליקציית החיפוש, גוגל כרום עבור משתמשי iOS. לעומת רק משתמשי גרסת הבטא, 16.18 של מכשירי האנדרואיד זכו לראות את השינוי החדש.
 
העדכון החדש של הלוגו, נראה לעין תוסס וצבעוני יותר ותואם את סגנון הלוגו של שירות הבינה המלאכותית של החברה, ג'מיני. בימים אלו, גוגל עובדת על שדרוג משמעותי לעוזר הדיגיטלי Gemini Live, שיאפשר למשתמשים לקבל סיכום אוטומטי של השיחות עם מודל הבינה המלאכותית, מבלי לבקש זאת במפורש.
גוגל מצטרפת לחברה נוספת ששינתה את הלוגו שלה, הרשת החברתית X, לשעבר טוויטר. איש העסקים, אילון מאסק שינה את פנייה של הרשת, שלט הציפור הענק שהיה ידוע איתה הוחלף לאות X בשנת 2023. הסמל הקודם נמכר במכירה פומבית תמורת 34,375 דולר בחודש מרץ.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה